SLi Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Begynner å tordne ute, så jeg må skru av PCen, for så å sette meg på MacBooken... Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Svigers vil grille en kjip svinefilet i dag når jeg egentlig vil ha en feit entrecote.. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) First world problem #1: Jeg ligger i senga og onanerer med pcen på brystet. Jeg ejakulerer kraftig og ukontrollerbart, og er uvitende om spermens tilfeldige plasseringer. Jeg må sørge for å legge penis ned mot magen slik at den våte tuppen ikke skal berøre lakenet, og dermed bruke klissete fingre for å fjerne pcen som ligger på mitt bryst. Så må jeg trippe fort på badet for å tørke. For et styr. Hvorfor kan jeg aldri ha back-up-tørk? Endret 25. august 2012 av nybb 6 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Ha et håndkle i nærheten av senga, eller onaner i dusjen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Any-world-problem: Å måtte lese at dere utveksler erfaringer. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Ha et håndkle i nærheten av senga, eller onaner i dusjen. Pff, ha en sokk vedsiden av deg, dra sokken over kukhodet idet du skal til å komme,hiv sokk i skittentøyshaug, problem solved. Endret 25. august 2012 av Primer4 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fant nettopp ut at jeg har brukt mitt Roccat Kave hodesett feil vei helt siden jeg kjøpte det, for over et år siden. 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Det er jo bare å komme i munnen til dama. Hvordan er det mulig å bruke et headset feil? 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Det står "L" og "R" litt over klokkene, som jeg aldri har sett før. Merker ingen forskjell på å bruke det riktig vei da, så er jo forsåvidt det samme Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Spiller ikke du Battlefield? Litt merkelig å ikke høre forskjell på høyre og venstre klokke da. Lol Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Jo, haha. Har aldri merket noen forskjell. Eneste forskjellen jeg kan se/merke er at mikrofonen "passer" bedre, delvis at jeg kan få den nærmere munnen. Jaja. Bedre sent en aldri Endret 25. august 2012 av Vertical^ 2 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Blir kos å begynne å snu seg i riktig retning fremover da, hehe. Gratulerer med det. Dama hadde lagt hele kyllingfilétpakken i fryseren i stedet for å legge de i separate fryseposer, så alle er fryst sammen til en diger 1200g filét. Nå har jeg kylling så det tyter ut av øra. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 1. Måtte montere den nye kontorstolen jeg kjøpte i dag helt selv. 2. kabinettet jeg vil ha på komplett.no er utsolgt, så må vente en hel uke verden er fæl Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Klarer ikke finne noen spennende reisemål for februar som: -det er riktig sesong for å besøke -ikke har noe med skisport å gjøre -jeg enda ikke har besøkt -man kan besøke på en helg uten å måtte bruke noen fridager Endret 5. september 2012 av robertaas 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Gjenbesøke gode områder? Kanskje besøke en annen by/del enn der du har vært tidligere? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Fotballkamp i London. Easy! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Er i dritgod form, men kan ikke skryte av det på Facebook for da virker jeg som en total douche 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Gjenbesøke gode områder? Kanskje besøke en annen by/del enn der du har vært tidligere?Det hender en sjelden gang at jeg drar tilbake til en by, for eksempel til Singapore fordi Marina Bay Sands hadde åpnet, men jeg reiser til minst én ny destinasjon i måneden så da må jeg i tillegg reise til en annen destinasjon den måneden. Fotballkamp i London. Easy!Har allerede besøkt London og har allerede sett en fotballkamp. Endret 5. september 2012 av robertaas Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Var på en ganske treig skole pc, klarte å trykke på itunes ikonet på taskbaren... måtte vente nesten 2 min på at itunes skulle åpnes for å så lukke det igjen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 First world problem #1: Jeg ligger i senga og onanerer med pcen på brystet. Jeg ejakulerer kraftig og ukontrollerbart, og er uvitende om spermens tilfeldige plasseringer. Jeg må sørge for å legge penis ned mot magen slik at den våte tuppen ikke skal berøre lakenet, og dermed bruke klissete fingre for å fjerne pcen som ligger på mitt bryst. Så må jeg trippe fort på badet for å tørke. For et styr. Hvorfor kan jeg aldri ha back-up-tørk? Det er værre når man greier å treffe seg selv i ansiktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå