Gå til innhold

Post dine "First world problems" her


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

First world problem #1:

 

Jeg ligger i senga og onanerer med pcen på brystet. Jeg ejakulerer kraftig og ukontrollerbart, og er uvitende om spermens tilfeldige plasseringer. Jeg må sørge for å legge penis ned mot magen slik at den våte tuppen ikke skal berøre lakenet, og dermed bruke klissete fingre for å fjerne pcen som ligger på mitt bryst. Så må jeg trippe fort på badet for å tørke.

 

For et styr. Hvorfor kan jeg aldri ha back-up-tørk?

Endret av nybb
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Blir kos å begynne å snu seg i riktig retning fremover da, hehe. Gratulerer med det.

 

Dama hadde lagt hele kyllingfilétpakken i fryseren i stedet for å legge de i separate fryseposer, så alle er fryst sammen til en diger 1200g filét. Nå har jeg kylling så det tyter ut av øra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjenbesøke gode områder? Kanskje besøke en annen by/del enn der du har vært tidligere?
Det hender en sjelden gang at jeg drar tilbake til en by, for eksempel til Singapore fordi Marina Bay Sands hadde åpnet, men jeg reiser til minst én ny destinasjon i måneden så da må jeg i tillegg reise til en annen destinasjon den måneden.

 

Fotballkamp i London. Easy!
Har allerede besøkt London og har allerede sett en fotballkamp. Endret av robertaas
Lenke til kommentar

First world problem #1:

 

Jeg ligger i senga og onanerer med pcen på brystet. Jeg ejakulerer kraftig og ukontrollerbart, og er uvitende om spermens tilfeldige plasseringer. Jeg må sørge for å legge penis ned mot magen slik at den våte tuppen ikke skal berøre lakenet, og dermed bruke klissete fingre for å fjerne pcen som ligger på mitt bryst. Så må jeg trippe fort på badet for å tørke.

 

For et styr. Hvorfor kan jeg aldri ha back-up-tørk?

Det er værre når man greier å treffe seg selv i ansiktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...