PgUp Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Sannelig er ikke Cola zero det samme som vanlig cola. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fjernkontrollen er for langt unna når jeg trenger den.. FML Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fjernkontrollen min begynner å bli gammel, så knappene for av/på og lyd NED funker særdeles dårlig. Lyd OPP og alle andre knapper funker derimot utmerket. Herlig. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg sitter på jobb uten noe å gjøre og får sola midt i ansiktet. Lenke til kommentar
Padbear Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fjernkontrollen min begynner å bli gammel, så knappene for av/på og lyd NED funker særdeles dårlig. Lyd OPP og alle andre knapper funker derimot utmerket. Herlig. åpne kontrolleren, rengjør den, VOILA. kontrolleren er god som ny. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg og hunden min gikk ut med fullt regntøy på oss begge, og det kom ikke en dråpe mens vi var ute. FML 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg er mett etter burger og vet ikke om jeg er mest kåt eller trøtt. 2 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Mamma vekket meg med støvsugeren. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Er 10 minutter gå tur ned til nærmeste butikk. Kan også gå ned til bussen å bruke 10 min på å komme meg 5 kilometer bort til nærmeste kjøpesenter. Men må uansett ut, så middag blir det ikke Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg må på do. men orker ikke reise meg. 4 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg må jobbe, så derfor får jeg ikke spilt så mye som jeg ønsker.. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er kaldt ute! Og jeg har ikke råd til å kjøpe vinterjakke ennå. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 laptopen begynner å bli varm og jeg merker at jeg snart får testikkelkreft. Jeg gidder derimot ikke å sette den på siden eller et bord. 3 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Varmt i huset, men gidder ikke å reise meg for å åpne vinduet. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Kaldt i huset, men gidder ikke reise meg å skru på ovnen. Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Mitt venstre øye dirrer, ingenting jeg kan gjøre for å stoppe det. Akk, for en grusom tortur. Edit: Dirrer faktisk så mye at jeg ikke klarer å skrive korrekt heller. Akk, igjen. Endret 9. oktober 2011 av Ntaw Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Glemte kakaoen i vinduskarmen og nå er den kald. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Pappa kommer på besøk på torsdag og jeg klarer ikke å begynne å rydde.. Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Får ikke 7 rette i lotto... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Gåen i magen så jeg orker ikke gjøre noe særlig. Men jeg er ikke så dårlig at jeg gidder å gå til legen. Som forøvrig ikke hadde kostet meg en krone siden jeg har frikort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå