Gå til innhold

Post dine "First world problems" her

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg må omgås med prepubertale småunger som syter over at man har blitt slått av de store slemme guttene, når du selv kastet sten på dem først :'(

y u no make sense?

Hva snakket jeg til deg? Jeg kom bare med et firstworld problem.

Har et til ett:

At enkelte personer skal "hate" en annen (eller to for å være nøyaktig) siden de er "kleine" og "perverse" og "barnslige" i en tråd hvor det er hva man akkurat skal være.

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

Må sitte å se på de over krangler :( FML

Hehe, skal prøve å ikke gjøre det her. Så Primer4 siden du synes jeg er så utrolig klein og ødelegger forumet, send meg PM. Og jeg ber også om at moderatorere (eller noe lignende) kan slette de siste innleggene mine for off-topic.

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

Glemte og ta med deo til hybelen, må dusje hver dag fram til helga :(

Er ikke det normalt uansett?

I følge kvinneguiden finnes det visst mannfolk (med damer, merkelig nok) som ikke dusjer mer enn en gang eller kanskje to i uka. Selv om de trener.

eeeewwww, håper de ihvertfall tar seg en kattevask.

Lenke til kommentar

Glemte og ta med deo til hybelen, må dusje hver dag fram til helga :(

Er ikke det normalt uansett?

I følge kvinneguiden finnes det visst mannfolk (med damer, merkelig nok) som ikke dusjer mer enn en gang eller kanskje to i uka. Selv om de trener.

Dusjer etter jeg har trent og etter jeg har vært i verksted, som tilsier somregel roughly 2 ganger daglig 5 dager i uka, men om jeg bare har teori/ikke trener gidder jeg somregel ikke.

Edit:

Glemte kosttilskudd hos fadern så må spise 100+g havregryn og gafle i meg ett par bokser tunfisk etter treningene :(

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

At det er en klein 17'åring som gjør forumet jeg har hengt mest på for tiden mye kleinere :(

link?

Bare se på brukeren min så får du se kilden til all kleinhet her på forumet..

Beklager, jeg skjønner ikke bæret..

Vel ikke se på meg :p Den 17 åringen som han snakker om, som gjør forumet kleinere mest for tiden er meg. Kan vel kanskje legge ut et lite hint, men vel når man først leser den tråden, hva forventer man? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1452438&st=960

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...