jajamensen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Løs snusen min er frossen. må vente til den tiner -.- Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 legg den i en pose, og posen i vann. Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Må skrive ferdig en oppgave til i morgen, men sitter med Diablo i hånden.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Simpelt. Endre filnavn på en .jpg fil til .docx og lever. Utsatt. Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Heh, er en teoretisk/praktisk oppgave, så skal levere oppgaven fysisk før jeg starter på det praktiske imorgen.. Ellers en god idé Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Simpelt. Endre filnavn på en .jpg fil til .docx og lever. Utsatt. Ikke bruk jpg, da open office fint klarer å åpne filen. Ta en type til som ikke kjennes igjen i Windows uten tilhørende software eller annet, husker jeg brukte en .apk -fil en gang. (Android programfil) Lenke til kommentar
Tannpust Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hørte en kjempegod sang i bilen idag, men glemte hva den het. Nå har jeg også glemt hele sangen. Gikk akkurat tom for øl, og kom akkurat på at jeg har også glemt og pante flaskene fra forrige helg. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Burde lest til eksamen, men MÅ få med meg Champions League kampen... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Glemte å resette skrittelleren før jobb i dag. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Har knekt armbåndsuret mitt og trenger ny, og falt pladask for Tissot T-touch, men klarer ikke å bestemme meg om jeg skal kjøpe det herfra eller bestille fra Ebay. Og de rimeligste sender ikke til Norge. Endret 23. mai 2012 av Myst Lenke til kommentar
Robert Downey Jr. Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Satt og så på film mens jeg venta på pappa. Har enda 1 time til filmen er ferdig og mamma ropte på meg fordi jeg skulle spise middag. Jeg spiste middagen på 15 minutter og det er c.a 45 minutter igjen til fatter'n kommer. Jeg vil se ferdig filmen, men hvis jeg stikker for å se på filmen nå må jeg ned til stua igjen for å snakke med faren min når han kommer... Dette skjer med meg et par ganger.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Spiste isen før jeg oppdaget at det var pai. Nå må jeg spise pai uten iskrem. 4 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hadde pizza, og åt til eg vart kvalm... Så fant eg ut at vi hadde is, så eg åt en og vart meir kvalm... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg må rydde og vaske i leiligheten for vi får besøk av svigers, men jeg vil heller ligge på plenen og sole meg. 1 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Over 30 grader i skyggen, har akkurat fått igang air-condition her i rommet, og nå begynner det å lyne og tordne. Må muligens bare slå den av igjen. FML Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Kan ikke se TV i det flotte været vi har fordi solen skinner på skjermen. Fuck my life. 3 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Haha, bare 100 kroner igjen på kontoen og 7 dager igjen til jeg får lønning! Wooohooo First price nuddles here I come!! Lenke til kommentar
droidy Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Haha, bare 100 kroner igjen på kontoen og 7 dager igjen til jeg får lønning! Wooohooo First price nuddles here I come!! Dette er vel heller et reelt problem, og ikke et "opptenkt et"? Forøvrig vil jeg heller anbefale deg å kjøpe f.eks. en pose ris, siden du får mer for penga (selv om det er definisjonen på kjedelig mat). Endret 24. mai 2012 av droidy Lenke til kommentar
hightow Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Kjedelig med dette fine været. Da må jeg gå uten jakke for ikke å bli for varm. Så bruker jeg å ha mobil, lommebok, husnøkler og bilnøkler i jakka. Når jeg nå går uten jakke må jeg enten ha de i bukselommene, eller ha de i hendene. Har jeg de i bukselommene, blir lommene så store og det er litt ubehagelig å gå med, og så der det sikkert litt harry ut. Holder jeg de i hendene så er hendene opptatt, og jeg liker å ha hendene fri. Dessuten lukter det metall av fingrene mine etterpå når jeg har holdt i nøklene, så jeg må vaske hendene etterpå. Æsj. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg vil sole meg, men akkurat nå er det litt for varmt så jeg måtte gå inn for å få en pause. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå