Mokko Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Er noe greier i dosetet som gjør at det senkes sakte ned når man slipper det, i stedet for å bare falle ned. Ikke noe store greier, bare et eller annet fancy i festemekanismen. Lenke til kommentar
CoolAEW Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Lysbrytern på soverommet er 30cm utenfor rekkevidde når jeg sitter med pc'n :/ (Når den hvis jeg strekker meg men er for lat, bruker enten en cola flaske eller lignende XD ) Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Tok på ene sokken på vranga. Faen! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Det er et drittprogram på TV og fjernkontrollen ligger helt der borte. 4 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Tok på ene sokken på vranga. Faen! Jaggu har jeg gått på skitur med samme sokken på vranga,hva i helvete er det som skjer? Må gå å få hjelp av noen som kan det her. Endret 7. april 2012 av sykkeliten Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg har Macbook Pro og hodetelefon med "fjernkontroll" på ledningen. Jeg så på YouTube-filmer, og trodde at jeg kunne sette filmen på pause med den store knappen på fjernkontrollen. Men når jeg trykket på den, startet iTunes å spille HØY rockemusikk i stedet for å sette filmen på pause. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 TV'n er langt unna og finner ikke fjernkontrollen. Frister å pælme katta på den for å slå den av. 2 Lenke til kommentar
koots Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Vet ikke helt hva jeg ønsker meg til bursdagen min. De få tingene jeg kommer på er til pcen min hjemme og den blir fint lite brukt før uti juli en gang. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 En kar viste meg nettopp den mest geniale appen jeg har sett, men så er det kun til iPhone. 5 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg har spist for mye, så nå har jeg vondt i magen. Fuck my life. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Sulten, men mamma og pappa er ikke ferdig med middagen. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Måtte vente FEM minutter på match i MW2 i går kveld. Fem minutter jeg kunne brukt til å jakte og slakte. Får aldri de minuttene igjen.. Lenke til kommentar
SARAHa Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Å ha for mye mynter at ikke alt får plass i lommeboken Endret 10. april 2012 av SARAHa 5 Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 at det er 74 dager til sommerferien, dobbelt problem. jeg vil ikke at tiden skal gå så fort som den går nå jeg vil bli ferdig med skoleåret. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hater leiligheten min selv om jeg bor på ca. dobbelt så mange kvadrat som de fleste andre studenter. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 En kar viste meg nettopp den mest geniale appen jeg har sett, men så er det kun til iPhone. FWP: En kar på et forum omtaler enn iPhone-app som "den mest geniale han har sett", men nevner ikke appens navn. 3 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Har kjøpt 10 kolibriegg, men de er romtempererte fra butikken og smaker ikke like godt som de ville gjort fra kjøleskapet. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Vet ikke om jeg har mest lyst på urge eller cola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå