Thomaes Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg vil ha colaen som står på bordet, men jeg sitter i saccosekken som er så komfortabel at jeg ikke klarer å reise meg opp fra den Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ingen har postet i tråden her siden igår kl 23:53. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg må iblandt gå på jobb. 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg vil se film, men jeg har ikke noen snacks. I tillegg er det søndag, så alle butikkene er stengt. 1 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Har så lyst på noe salt, etter at jeg har spist marsipankake og sjokoladekake som jeg fikk etter et bursdagsselskap jeg ikke fikk anledning å gå i igår. Kakene var så søte, skulle hatt noe chips men har ikke... 1 Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Var tom for skogsbacon så jeg måtte lage egg & bacon med stjernebacon istedetfor 3 Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Skal se på film.. uten snop/chips/brus eller snus :/ Blir ikke det samme..... 2 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Det er søndag og ingen legger ut noe bra på internett. Jeg vansmekter! :C Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Har så sykt lyst på et glass med iskald Pepsi nå, men tenker på de helvettes tenna mine. BRENN!!!! Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 jeg må kjøre ned til 7eleven for å kjøpe potetgull. men jeg gidder ikke trenger motivasjon Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Rydda og støvsuga soverommet. Ble litt sliten. http://youtu.be/6UIiT6ry6zQ 3 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg er så mett at jeg knapt kan røre meg. Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 At jeg står ovenfor følgende problem: Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Det er varmt på rommet på grunn av pcen som kjører. Så jeg vil åpne vinduet, men da regner det inn, og jeg tør ikke la det bli for fuktig her inne. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg har kontinuerlig oppdatering av Facebook på telefonen, så andre kan prate med meg gjennom chatten selv når jeg ikke er ved PCen. Men jeg får notifications selv om jeg er ved PCen og må "cleare" notifications hele tiden når folk prater til meg Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg har kontinuerlig oppdatering av Facebook på telefonen, så andre kan prate med meg gjennom chatten selv når jeg ikke er ved PCen. Men jeg får notifications selv om jeg er ved PCen og må "cleare" notifications hele tiden når folk prater til meg Dette sliter jeg med også. I tillegg får jeg ikke sett meldinger sendt fra chatten på facebookappen, kun vanlige meldinger. Derfor må jeg vente med å svare dem til jeg kommer hjem foran en PC. Livet er hardt altså. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Postet denne for noen uker siden i humor bilde tråden 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 AKKURAT når jeg skulle ut for å handle og poste en pakke, begynte det å styrtregne ute. Lenke til kommentar
MI-87 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg får heldigvis hånden nedi en pringlesboks med god margin, men jeg har ikke pringles.. Jeg finner heller ikke den grønne lengre, den med rømme og løksmak. Jeg har det ikke så greit idag... Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Klarer ikke å finne en superkomfortabel liggestilling med laptop på fanget. Nå er det helt greit liksom, men ikke superkomfortabelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå