E-wok Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvilken høyskole skal jeg søke på? Det er jo så faens mange... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvilken høyskole skal jeg søke på? Det er jo så faens mange... Høyskole er for tølpere, dra til pakistan og meld deg inn i en religiøs skole, da har du en sikker fremtid som terrorist foran deg, husk terrorister er aldri arbeidsløse. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvilken høyskole skal jeg søke på? Det er jo så faens mange... 1: Finn ut hvilke fag du er interessert i, luk ut skolene som ikke har dem. 2: Liker du å sitte på kafé og gå på kino? Søk på skoler i byer av grei størrelse (Oslo/Bergen/Trondheim, muligens Tromsø om du ikke har noe imot kulde og mørke). 3: Liker du bedre å jakte og fiske eller gå turer i skog og mark? Søk på en distriktsskole (egentlig alle andre enn de jeg nevnte over). Da burde du ha eliminert en god del skoler, og kanskje er valget litt enklere. Lykke til! Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hadde craving etter sjokolademelk, men er tom for sjokopulver. Måtte ta til takke med eplejuice må sette det på handlelista. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg ser ikke spesiallogoene til Google lenger fordi jeg googler direkte i adressefeltet. 3 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg vet ikke hvilken TV-serie jeg skal begynne å se på Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kaffen smaker dritt Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kaffen smaker dritt Opplevde det samme akkurat nå for 5 min siden. Den var litt lunken, betalte 10 kroner for den. :-( Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 CNC skal være så komplisert Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg er sulten, men må gå 1 km for å handle meg mat Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg er sulten, men jeg befinner meg i rommet som er så langt vekk fra kjøkkenet i huset som mulig 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg er sulten, men maten er ikke ferdig før om 5 minutter. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Har lyst på en neve med noe, men vet ikke om jeg skal ta nøtter eller tørket frukt. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Tørket frukt, helt klart. Vet ikke om jeg skal se TBBT eller Vampire Diaries først (no homo). Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Klokka er knapt halv ni og jeg aner ikke hva jeg skal finne på. Ja, og så har jeg 999 rykte. Den siste tar alltid så lang tid. Endret 10. februar 2012 av Myst 2 Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Minibanken slukte kortet mitt, og banken har ikke åpent før på mandag. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Klokken er halv fire, jeg er full og burde lagt meg for lenge siden, men jeg klarer ikke manne meg opp til å bevege meg bort fra pcen. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Klokken er halv fire, jeg er full og burde lagt meg for lenge siden, men jeg klarer ikke manne meg opp til å bevege meg bort fra pcen. Bare til opplysning var klokken halv ni 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg har ingenting å gjøre. Og er ikke trøtt nok til å sove ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå