Karmany. Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Måtte jaggumeg ringe til en kamerat for å finne ut leksene siden noen har rota til skolen sitt system. Aargh, året er 2012, og man må forsatt ringe til andre?! Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Fant en julebrus i kjøleskapet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Og det er et problem? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Selvsagt er det det. Å finne to hadde vært mye bedre. 4 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Once upon a time har pause denne uka. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Fikk 5000 kroner av NAV, og jeg vet ikke hvorfor. Går ikke på NAV, men studerer. Fikk litt penger av nav i fjor etter forsvaret, tipper det har sammenheng med det. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Off topic, men hvis man får penger uten å skjønne hvorfor kan det være lurt å ta en telefon. Ikke det at å måtte tilbakebetale 5 laken sannsynligvis kræsjer selv en studentøkonomi, men dog. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Antar det er feriepenger eller lignende. Lar det bli enn så lenge. Går jeg på smell, går jeg på smell. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 hver tredje time sier TVen at den vil slå seg av om jeg ikke trykker på fjernkontrollen. Know that feeling bro Når jeg har gaming-maraton på 32" min, må jeg og klikke på en knapp etter noen timer, er fantastisk irriterende 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Er så kaldt at olja i "dørarmen" har blitt helt seig. Det gjør at den ikke lukker døra sakte, men kaster døra igjen. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Drakk kaffen for sakte, og nå er den kald.. ffs. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 hver tredje time sier TVen at den vil slå seg av om jeg ikke trykker på fjernkontrollen. Know that feeling bro Når jeg har gaming-maraton på 32" min, må jeg og klikke på en knapp etter noen timer, er fantastisk irriterende Høres ut som en Ubisoft-tv. 2 Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 microsoft - der har du problemet mitt. mere spesefikt office - drittskolepcsomikkevillagediagrammer................ faen heller, sender inn driten uten jeg da. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Fant en julebrus i kjøleskapet. Nå er den borte. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 At jeg ikke kan ha superfremgang i treninga samtidig som jeg drar på fylla å hekker dås hver helg. må velge og DET er jævli det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Knekkebrødet mitt knakk i to da jeg skulle smøre leverposteien Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hater å måtte vente på at maten som ble til overs etter middagen er blitt kjølige nok til å putte i frysa. Calzoner holder jo lenger enn en termos. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ingen ny Family Guy episode idag. 2 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 I morgen må jeg stå tidlig opp,men finnes ikke trøtt... Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Er lei den store karamellen jeg har i munnen... Den tar jo aldri slutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå