Patrick123 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Skal på en fest med nesten bare jenter, men fant ut for litt siden at alle bare en sånn halvveis pene Bortkastet tid, jo! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Da har du sjansen på å få med 2 eller 3 hjem da vet du. 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Da har du sjansen på å få med 2 eller 3 hjem da vet du. Kvalitet over kvantitet vet du vel Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har bestilt ny mobil, men jeg får den ikke før neste uke Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Da har du sjansen på å få med 2 eller 3 hjem da vet du. Kvalitet over kvantitet vet du vel Hørt om cheerleader effekten? Brusen min er lunka, men jeg tørr ikke sette den i fryseren for jeg er redd for å glemme den der. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) . Endret 4. februar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Har bestilt ny mobil, men jeg får den ikke før neste uke Kjenner til den der. Jeg fikk min Samsung Galaxy S2 tilsendt i posten. Ekte postkontor, ikke "post i butikk". Det innebærer korte åpningstider. Den lå klar før jul. Fikk ikke hentet den før etter nyttår. Endret 4. februar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Fikk to gavekort på kino til jul, men tør ikke gå dit uten å forhåndskjøpe i tilfelle det blir utsolgt. Og når man forhånskjøper kan man ikke bruker gavekort . Kunne selvsagt bare bestilt og ikke kjøpt, men da må man hente billettene en halv time før filmen starter, og verst av alt, man får ikke velge sete... De kortene blir nok noen annens gave, ja... Endret 4. februar 2012 av Maxie10 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Vasket akkurat nevene men nå lukter de rart fordi jeg har billig såpe... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Æsj, var visst en luftlomme i bunnen på pizzaen min og nå har den blåst seg opp til flere ganger størrelse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Og nå stumpa jeg røyken i feil ølboks. Som om ikke det er nok prøver jeg å ha et BSG-maraton her, men hver tredje time sier TVen at den vil slå seg av om jeg ikke trykker på fjernkontrollen. 2 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Haha troll TV Akkurat ferdig å se film, men det er fortsatt tidlig på dagen. Ute i en bite liten bygda og ingen bil. FML Ser frem til å flytte til byen i sommer, men det er så mye stress å flytte :/ Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg har 2 lightre. Den ene er tom for gass, på den andre vil ikke hjulet gå rundt, så jeg må gnisse på den ene og trykke ned gassen på den andre for å tenne meg en røyk. Slitsomt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Og nå stumpa jeg røyken i feil ølboks. I know that feel. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Skulle handle pizza i helga, men hadde for mye mat i fryseren Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Har lyst på frokost men orker ikke reise meg for å lage noe enda... Potetgull it is. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Måtte spise ris med bare salt ved siden av fordi jeg har brukt opp alle penga mine på spill. Jeg føler meg sikkelig som en afrikaner nå, tror jeg skal gi meg selv AIDS i en uke bare for å få the whole nine yards 1 Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Lastet nettopp ned et album der ingen av sangene hadde detaljene lagt inn på filene, måtte føre inn tittel, artist, album, år og spor. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Varmeflaska mi er for varm. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Pakk den inn i et håndkle, så slipper du direkte hudkontakt med en brennvarm varmeflaske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå