Anvlaibar Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Skulle ta meg en dusj, men så var det tomt for varmtvann. Nå må jeg vente helt til tanken er klar igjen. Dommedag ass. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Skulle ta meg en dusj, men så var det tomt for varmtvann. Nå må jeg vente helt til tanken er klar igjen. Dommedag ass. Skjer med meg ca annenhver dag Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ikke nok varmtvann til dusjing er et "third world problem", folkens. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ikke det at han må vente litt. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Er vel egentlig nok vann. Når det bor fem personer i huset skal det en ganske stor tank til. Det er ikke ofte jeg opplever det her akkurat. Så vet ikke helt hvor "third world" det er. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Mangel på toalett er et tredjeverdensproblem. Hvor karikert må det være? Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Når man må begrense tiden foran skjermer og dermed ikke kan kose seg med film på dagen man har tatt fri for å slappe av etter en hjernerystelse.. Hjernerystelsen og en ødelagt tann skal jeg overleve, men det å måtte kjede seg med minst mulig TV, PC og lesing er verre. Endret 3. februar 2012 av ChristianL Lenke til kommentar
droidy Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Idag ble jeg sliten i beina fordi jeg har gått rundt og shoppet for mye. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har kjøpt en überfet laptop med svær skjerm og vanvittig oppløsning. Tekst på nettet blir knøttliten, så jeg ender opp med å trykke Ctrl + for å øke tekststørrelsen Min gamle Acer Aspire med 1024 x 768 viste all tekst i en størrelse som var lesbar. Lenke til kommentar
droidy Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg liker ikke nettleseren min jeg.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg vet ikke hvilken nettleser du bruker, men det finnes flere å velge mellom. Har du Windows 7, har EU krevd at det skal være et ikon på skjermen som lar deg bytte nettleser. Bruk den for å få en oversikt over de mest populære, samt en beskrivelse. Det fins mer enn bare Internet Explorer og FireFox. Lenke til kommentar
droidy Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg vet ikke hvilken nettleser du bruker, men det finnes flere å velge mellom. Har du Windows 7, har EU krevd at det skal være et ikon på skjermen som lar deg bytte nettleser. Bruk den for å få en oversikt over de mest populære, samt en beskrivelse. Det fins mer enn bare Internet Explorer og FireFox. Har prøvd alle de største, men fortsatt ikke fornøyd. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Bruk Chrome; problem løst. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Vil kjøpe øl, men det tar 10 minutter å gå til butikken. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 iPhonen min liker ikke kulde Lenke til kommentar
droidy Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Bruk Chrome; problem løst. Bruker Chrome nå, problem ikke løst. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg har et gavekort på HM, men de har ikke noe jeg har lyst på der. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg har et gavekort på HM, men de har ikke noe jeg har lyst på der. Selg det til dama di/ en venninne/ mora di 1 Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Idag ble jeg sliten i beina fordi jeg har gått rundt og shoppet for mye. Shopping ja... Jeg kan gå rundt i skogen i mange dager med 30 kilos sekk på ryggen og kose meg grønn, men etter to-tre timer shopping, muligens med en 3 kilos pose i hånden, er jeg hinsides ødelagt. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 iPhonen min liker ikke kulde Ikke? Min er veldig glad i kulde. Jeg brukte den som mobilt bredbånd og lot den ligge utendørs i 6 timer i strekk i 25 minusgrader. Det var aldri noe problem med unntak av litt ghosting i skjermen mens den var kald. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå