Sk!ppy Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg får masse forskjellige sms og telefoner iløpet av dagen. Blir glad og tror jeg har venner, men visst faen så er det bare tilfeldige folk som ikke vil snakke med meg, men noen andre. Lurer på hva slags populær fyr som har hatt telefonnummeret mitt, som jeg forsåvidt har hatt i ett år uten alle disse telefonene. Dealer. I ain't got nuff to sell! Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Spiste så sinnsykt mye middag, aldri vært så mett. De fattige klager på sult, men da vet de ikke hvordan det er og være stappmett Men det verste er og finne en behagelig stilling i sofaen og innse at fjernkontrollen ligger igjen på kjøkkenbenken.. 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Steve Jobs will være i samme gruppe som Joseph Stalin og Hitler, Apple må stoppes før det er for sent. Ja, helt riktig. Det er det jeg mener. Vil legge meg, men må pusse tenner og sette tallerkenen min i oppvaskmaskinen først. Endret 21. januar 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg har lyst på taco, men det er så stress å lage. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg har lyst på taco, men det er så stress å lage. Taco er ikke stress å lage! Lag en enkel salat først bare, og så steker du kjøttet, så bare kaster du alt sammen. Og putter det oppi en lefse ellerno. Tar bare 15 min. NAM. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Men jeg sitter så godt. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sk!ppy Skrevet 18. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. januar 2012 Har du ikke dame? 12 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Forsov meg i dag. Og så er det avdelingsmøte 12:30. Kun to timer med jobb Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Jeg skulle på utveksling til Hong Kong dette semesteret, og fikk masse norske kontanter til jul rett før jeg dro. Jeg måtte stresse med å få brukt dem opp før jeg dro siden jeg bare har nettbank og ikke uten videre kan sette inn kontanter på konto noe sted, og ei heller har bruk for en eneste ting i verden som jeg føler er verdt å bruke pengene på. Heldigvis løste det enorme problemet seg da det viste seg at to venner av meg hadde bursdag, så jeg ble med ut på byen og brukte opp alle pengene på alkohol og gaver. Sjeldent har jeg fremstilt meg selv som en så usmakelig person som i denne posten. Det føles egentlig litt deilig. EDIT: Personlige pronomen er også en fin ting. Endret 19. januar 2012 av Te'om Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Kaffen er lunket, så må fylle på mer.. *stress* Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Star Wars en er nede.. Hva gjør man da? Endret 19. januar 2012 av Metaldude Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Vil legge meg, men da må jeg rydde vekk det som ligger på senga, inkludert det nye headsettet mitt som veier 200 gram, stress! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Er fortsatt et par timer til jeg skal dra til brodern, og vet ikke hva hva jeg skal gjøre i mellomtiden. Står mellom internett, serie, dusje, spille COD og spille gitar. Ja pluss noen oppvask som venter. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Har lyst på noe å spise men orker ikke gå bort til kjøleskapet... Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Osten blir for fort gammel i kjøleskapet, forbannet være den ! 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg er nedfor selv om jeg ikke burde ha grunn til å være det. I helgene. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Skulle kjøpe nytt anlegg i dag, tok 2 timer å bestemme seg! 3 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Litt tett luft etter at jeg røkte sigar i gårkveld. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Trodde jeg skulle på jobb kl. 12 i dag, men begynner ikke før 15. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå