Kakebakelate Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Taco på kjøkkenet, men må røyse meg da. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Når jeg kjøper Frappucino Java Chip (små knuste sjokoladebiter oppi) på starbucks... ... er noen av sjokoladebitene så stor at de setter seg fast i sugerøret så jeg må enten blåse eller klemme de ut, og de sitter så godt fast 8 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg har lyst på en røyk, men da må jeg gå ut. 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 At jeg traff ei sinnsvakt pen jente på byen i går, men hun hadde en stygg føflekk midt på kinnet Kunne ikke se på noe annet enn den. 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) En av de tre laptopene mine bråker som en sementblander med småstein i. Og batteriet holder bare i 4 timer. Endret 15. januar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Vil se Golden Globe i natt, men er alvorlig trøtt så må ta til takke med en torrent-versjon i morra ettermiddag. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg har ikke hatt sex på 9 år, dette er ikke et first wold problem, men et ekte problem, selv de fattigste av fattigste kan ha sex oftere enn hvert 9ende år, ellers ville ikke HIV epedemien være like stor. (1000kr, på at jeg kommer til å angre på at jeg skrev dette i mårra, damn you wine) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) (1000kr, på at jeg kommer til å angre på at jeg skrev dette i mårra, damn you wine) Derfor quoter jeg det, så det ikke fjernes. Mitt problem: jeg er ikke trøtt ennå Endret 16. januar 2012 av L4r5 ondskap Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Jason: du er ond. La fyren slette innlegget i morgen om han angrer. Jeg har altfor mange USB-kabler av ulike typer, siden bransjen aldri har klart å bli enig om en standard. Og altfor mange strømforsyninger til diverse gamle apparater, som ligger i en skuff. Endret 16. januar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg har ikke hatt sex på 9 år, dette er ikke et first wold problem, men et ekte problem, selv de fattigste av fattigste kan ha sex oftere enn hvert 9ende år, ellers ville ikke HIV epedemien være like stor. (1000kr, på at jeg kommer til å angre på at jeg skrev dette i mårra, damn you wine) Derfor quoter jeg det, så det ikke fjernes. Mitt problem: jeg er ikke trøtt ennå Det er bra, det bør stå , så skammen min er synlig for alle 200 000 brukere av forumet. Jeg har også et problem med at jeg ikke har Rocky horror i 7.1, men bare lusene 5.1, for et elendig liv jeg lever, tenk å ikke kunne se rocky horror i 7.1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Ond, jeg? Neida, jeg bare skremmer. Fjernes hvis ønskelig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Nei, det må stå til advarsel for alle mennesker som tror det er uskyldig å poste på nettet, et øyeblik tror man det er gøy å poste en range comic, et annet øyeblikk har det godt 9 år siden sist man hadde sex, dette er noe alle må vite, jeg kaster meg på sverdet og blir latterlig gjort så alle vet faren ved internettet. OK, det er visse andre grunner til at jeg ikke har hatt sex på 9 år, men det kan snakkes om når jeg er edru 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Nei, det må stå til advarsel for alle mennesker som tror det er uskyldig å poste på nettet, et øyeblik tror man det er gøy å poste en range comic, et annet øyeblikk har det godt 9 år siden sist man hadde sex, dette er noe alle må vite, jeg kaster meg på sverdet og blir latterlig gjort så alle vet faren ved internettet. Dette kommer du til å få svi for. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Det går ikke an å registrere fravær på Skolearena. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Karakterene mine har ikke kommet ut på skolearena, enda. Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Klasserommet er opptatt og det er litt for varmt for biblioteket. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Usikker på om jeg skal slutte å kjøpte cd'er og gå 100% over på vinyl. Da tenker jeg i så fall å erstatte cd'ene mine med vinyl-utgaver. Blir dyrt... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Usikker på om jeg skal slutte å kjøpte cd'er og gå 100% over på vinyl. Da tenker jeg i så fall å erstatte cd'ene mine med vinyl-utgaver. Blir dyrt... Ikke et problem. Kjør på. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Artige.no er nede. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå