L4r5 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 "First world problems" er fenomenet med problemer som egentlig ikke er problemer. Hvertfall ikke sett i forhold til problemene i "den tredje verden" som sult, krig, osv. Her klager vi over de trivielle problemene vi ikke hadde hatt om vi ikke hadde det så bra. Jeg begynner: Jeg trykte akkurat på mIRC-ikonet i stedet for Firefox-ikonet som ligger rett ved. Siden mIRC ikke er registrert så måtte jeg vente et helt minutt eller noe sånt før jeg fikk lukket vinduet. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg skulle sende en pakke idag, og fant ikke pappesker som var store nok på postkontoret, så jeg måtte ta den med hjem igjen FML. Og den gule doughnuten jeg kjøpte isted var full av kvalmende gul saus. Endret 10. september 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg grovetussen Skrevet 10. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. september 2011 "First world problems" er fenomenet med problemer som egentlig ikke er problemer. Hvertfall ikke sett i forhold til problemene i "den tredje verden" som sult, krig, osv. Her klager vi over de trivielle problemene vi ikke hadde hatt om vi ikke hadde det så bra. Jeg begynner: Jeg trykte akkurat på mIRC-ikonet i stedet for Firefox-ikonet som ligger rett ved. Siden mIRC ikke er registrert så måtte jeg vente et helt minutt eller noe sånt før jeg fikk lukket vinduet. Skulle drikke litt kaffe, og satt koppen fra meg på salongbordet, og gikk på internett og glemte den i noen minutter, når jeg skulle drikke den så hadde den blitt lunken 27 Lenke til kommentar
czr Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Spiste alt for mye til frokost. Ble så trøtt at jeg sovna på sofaen fml 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg kaffebryggare Skrevet 10. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. september 2011 Jeg satt på dass idag, og når jeg var ferdig skjedde det forferdelige. IKKENO DOPAPIR! 24 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg må gå i ca 15-20 min til nærmeste matvarebutikk og post i butikk . Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Mistet connection med PSN. FAAEN. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg gikk ut i kjelleren for å vaske klær, så hadde jeg glemt vaskemiddelet på kjøkkenet, så jeg måtte inn igjen i huset for å hente den. Og nå begynte jeg å hoste mye Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Tv2 sumo-koden som var inni big-one pizzaen jeg spiste for noen dager siden virker ikke. så nå får jeg vel ikke sett fotballkampene i dag allikevel.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Jeg glemte frikortet mitt da jeg gikk på apoteket i stad så jeg måtte betale. Må sikkert vente flere dager på å få pengene automatisk inn på kontoen igjen,. Lenke til kommentar
Populært innlegg SvennAndre Skrevet 10. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. september 2011 Satt å tenkte litt for å finne noe å skrive her, men jeg kommer faen ikke på noe! Faens møkka dritt! 20 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jason P. C. Skrevet 10. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. september 2011 Åååå hvor mange er vi som lider av dette da? Man ligger i sengen, så trøtt og så komfortabel. Snur seg litt i sengen, og da kjenner man det. Full blære. Og man ligger våken i kanskje 10 min mens man vurderer på å sove videre eller stå opp. Faen, verden er urettferdig 36 Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg la meg klokken 22.00 og våknet klokken 14.00. Har jo sovet bort halve dagen! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ååååhhhh. Isen i colaglasset smeltet altfor fort. Tror dette er verre enn Holocaust. 6 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg har prompet hvert 10. minutt i en uke og vet ikke hvorfor 7 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Spiste for mye, ble rimelig mett så måtte legge meg ned og slappe av litt 5 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Neglene mine er ikke like lange 4 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Spiste for mye pizza til middag og var nødt til å ta en tur på potta for å roe ned magen. Med andre ord bortkastet tid jeg kunne brukt på å sett film.. 1 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg måtte ta oppvasken. For første gang i mitt liv. Det var et jævla mareritt. 2 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Har lyst på og råd til en 11" MacBook Air, men absolutt ikke noen som helst antydning til bruk for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå