benjamin84 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Noen som har peil på hvor i Norge man kan få tak i slikt? Eksempel Trenger ikke være nøyaktig slik, men burde slippe gjennom nok lys/luft til å gi bedre luft sirkulasjon samt se stilig ut med katodelys bak Lenke til kommentar
texaco Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 humm... ser da ut som vanlig hønsenetting .. bare å løpe til byggmakker det.. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Har prøvd maxbo uten hell, men skal prøve diverse "hardware stores" før jeg gir meg helt. Tror (uten at jeg vet) at det er litt anderledes enn "hønsenetting" ettersom det er såpass små hull. Hovedsakelig lurte jeg på om noen hadde kjøpt slik online et sted, enklere å kjøpe det slik :smile: Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Husker jeg brukte slik netting til å lage terreng på den gamle togbanen min, da jeg var litt yngre. Ser prikk lik ut. Siden det er et par år siden så husker jeg ikke hva butikken heter, men den ligger i en av sidelommen(e) til Karl Johans Gate i Oslo. (Ja, jeg vet at gata er stoooor) Er en ren togbutikk. Skulle ikke bli så vanskelig å finne. Sjekk gule sider osv.. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Høres ut som modell-bygge butikker ville hatt no slikt.... får se hva jeg finner takk for forslag Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 byggmakker og bk byggkjøp har nok slik netting man bruker for å sile sand. de har som oftest forskjellige størrelser på maskene. eller kan en tur innom amundsen hobby gi deg finmasket netting (produkt no 60990, nederst på siden) andre mj-butikker kan også ha slikt. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Bilxtra selger lignende gitter, rutene er litt avlangete.. Brukte det selv i mitt kabinett.. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Bilxtra selger lignende gitter, rutene er litt avlangete.. Brukte det selv i mitt kabinett.. Har akkurat samme. Ser kult ut det Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Etter en lørdag med shopping etter ting til PCen har jeg fortsatt ikke funnet mesh. Hos bilextra hadde de no kraftige greier tiltenkt fronten på biler, hos et par butikker hadde de aluminiums fluenetting, men ingen hadde den mellomtingen jeg leter etter.... må være sterk nok til å beskytte grafikk kortet som står rett bak, men ikke for tykt ettersom det da ikke passer... Får vel bare fortsette å lete Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Dra på bilextra. De har "grillnetting til biler i diverse farger og dimmensjoner. Skal kjøpe til min bil Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Om du tar kontakt med et firma som heter Burmeister her i Oslo, så har de alle mulige utgaver av slik "netting". Du kan jo ringe dem, på tlf. 22 91 87 00 Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Husker jeg brukte slik netting til å lage terreng på den gamle togbanen min, da jeg var litt yngre. Ser prikk lik ut. Siden det er et par år siden så husker jeg ikke hva butikken heter, men den ligger i en av sidelommen(e) til Karl Johans Gate i Oslo. (Ja, jeg vet at gata er stoooor) Er en ren togbutikk. Skulle ikke bli så vanskelig å finne. Sjekk gule sider osv.. hehe, der trur jeg at jeg pleide å handle ting til Märklin-banen min når jeg var liten Vurderer fra tid til annen å ta med sakene ned fra loftet og sette meg i stua og leke Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 solgte markling settet mitt jeg, fikk noe sånn som 2000 for det eller no da. fattern kjøpte noe slags netting slik som den "mesh" greia til bilden en gang, men brukte det aldri, så jeg fikk det og brukte det som viftefilter. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 "]Husker jeg brukte slik netting til å lage terreng på den gamle togbanen min, da jeg var litt yngre. Ser prikk lik ut. Siden det er et par år siden så husker jeg ikke hva butikken heter, men den ligger i en av sidelommen(e) til Karl Johans Gate i Oslo. (Ja, jeg vet at gata er stoooor) Er en ren togbutikk. Skulle ikke bli så vanskelig å finne. Sjekk gule sider osv.. hehe, der trur jeg at jeg pleide å handle ting til Märklin-banen min når jeg var liten Vurderer fra tid til annen å ta med sakene ned fra loftet og sette meg i stua og leke Virker som om stedet er nedlagt :o Faren min jobber i oslo og mente han husket hvor det var så han stakk innom, men der var bare et stort hull i bakken nå Kanke skjønne at det skal være så sjeldent med mesh altså, men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå