Gå til innhold

Modders Mesh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd maxbo uten hell, men skal prøve diverse "hardware stores" før jeg gir meg helt. Tror (uten at jeg vet) at det er litt anderledes enn "hønsenetting" ettersom det er såpass små hull.

Hovedsakelig lurte jeg på om noen hadde kjøpt slik online et sted, enklere å kjøpe det slik :smile:

Lenke til kommentar

Husker jeg brukte slik netting til å lage terreng på den gamle togbanen min, da jeg var litt yngre. Ser prikk lik ut. Siden det er et par år siden så husker jeg ikke hva butikken heter, men den ligger i en av sidelommen(e) til Karl Johans Gate i Oslo. (Ja, jeg vet at gata er stoooor) Er en ren togbutikk. Skulle ikke bli så vanskelig å finne. Sjekk gule sider osv..

Lenke til kommentar

Etter en lørdag med shopping etter ting til PCen har jeg fortsatt ikke funnet mesh. Hos bilextra hadde de no kraftige greier tiltenkt fronten på biler, hos et par butikker hadde de aluminiums fluenetting, men ingen hadde den mellomtingen jeg leter etter.... må være sterk nok til å beskytte grafikk kortet som står rett bak, men ikke for tykt ettersom det da ikke passer...

Får vel bare fortsette å lete :)

Lenke til kommentar
Husker jeg brukte slik netting til å lage terreng på den gamle togbanen min, da jeg var litt yngre. Ser prikk lik ut. Siden det er et par år siden så husker jeg ikke hva butikken heter, men den ligger i en av sidelommen(e) til Karl Johans Gate i Oslo. (Ja, jeg vet at gata er stoooor) Er en ren togbutikk. Skulle ikke bli så vanskelig å finne. Sjekk gule sider osv..

hehe, der trur jeg at jeg pleide å handle ting til Märklin-banen min når jeg var liten :D

Vurderer fra tid til annen å ta med sakene ned fra loftet og sette meg i stua og leke

Lenke til kommentar
"]

hehe, der trur jeg at jeg pleide å handle ting til Märklin-banen min når jeg var liten :D

Vurderer fra tid til annen å ta med sakene ned fra loftet og sette meg i stua og leke

Virker som om stedet er nedlagt :o Faren min jobber i oslo og mente han husket hvor det var så han stakk innom, men der var bare et stort hull i bakken nå :cry:

Kanke skjønne at det skal være så sjeldent med mesh altså, men men ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...