tomsi42 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Da sier vi 12. November klokken 12.00 ved parkeringen ved festningen(ikke grusplassen men det asfalterte helt øverst) Fine saker. Du har oppdatert førsteposten? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Oppdatert nå, skal oppdatere oppmøteliste senere, akkurat nå holder en elektriker på i huset her så er litt frem og tilbake med pcn Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Skulle vært der i juni, da hadde dere fått et lite innblikk i Sevilla Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Hvis alle som sier de skal møter opp så blir det jo bra: Påmeldte: Bjørnli tomsi42 Squeekie Nautica(usikker, men mer sikker enn usikker) eveant(veldig usikker) ilpostino waits for Alice JonH(usikker) BjerkneZ(usikker om han kan komme) tror ikke jeg glemte noen nuh edit: hvis du ser deg selv på lista og ikke kan/er usikker, så si ifra da Endret 8. november 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvis alle som sier de skal møter opp så blir det jo bra: Påmeldte: Bjørnli tomsi42 Squeekie Nautica eveant azathosk ilpostino waits for Alice JonH BjerkneZ tror ikke jeg glemte noen nuh edit: hvis du ser deg selv på lista og ikke kan/er usikker, så si ifra da Jeg er på lista, og jeg er usikker 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg er på lista, og jeg er usikker Ditto, men jeg er mer sikker en usikker dog Lenke til kommentar
JonH Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Usikker her også, vet ikke noe sikkert før i slutten av uka. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg er på lista, og jeg er usikker Ditto, men jeg er mer sikker en usikker dog Jeg og, og jeg er veldig usikker. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg ser at jeg har blingsa på datoen. 12. november har jeg lovet en kompis å ta bilder fra et show NWF (Norges Wrestling Forbund) skal ha. Og jeg tror ikke jeg rekker BÅDE Halden og show. Og da må dessverre Halden vike. Sånn går det når man har nitti baller i lufta og bare to-tre armer. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Synd, men forstår deg Forresten; noen som har lyst til å låne en pentax 50mm 1.7 med canon adapter(med fokusbekreftelse) ? bruker den aldri til kameraet mitt så hvis noen har lyst til å leke seg med den så skrik ut, tar den med i sekken iallefall =) Lenke til kommentar
Tvetefoto Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hadde vært morro, men skal på julebord ;-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det ser ut som om værgudene er med oss ihvertfall. Hvem i Oslo gjengen er fortsatt interessert. Jeg trenger svar innen 21:00 i morgen kveld. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 jeg er med. Den er grei. Oslo S kl. 10:00? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 litt tidlig til å være lørdag men må mann så må mann Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hva var klokken igjen, 12.00 ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hva var klokken igjen, 12.00 ? Det var vel det vi endte opp med til slutt da Bjørnli ikke skulle fotografere på morgenen - sjekk førsteposten. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hva var klokken igjen, 12.00 ? Det var vel det vi endte opp med til slutt da Bjørnli ikke skulle fotografere på morgenen - sjekk førsteposten. Det står faktisk i emnetittelen fant jeg ut 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det står faktisk i emnetittelen fant jeg ut Er det meningen at vi skal lese den også nå 2 Lenke til kommentar
JonH Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Ser ikke ut til at jeg har mulighet til å bli med. Sånn blir det når man har barn og en samværsordning som ikke fungerer som den skal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå