Jan Erik Engan Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Fossen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nik Silver pro er det redigert i;) Fossen er Haugfoss i fjor. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Har jo sett dette motivet tidligere, og liker uttrykket og ideen. Men jeg liker å dra bilder som ligger her inn på Digit inn i PS og leke meg litt med ulike uttrykk. Jeg prøvde med å fjærne alle konturene i fjellveggen og lovt det bli helt sort. Det gav et renere uttrykk i mine øyne. Enda tøffere ble det når jeg inverterte hel bilde, slik at det framsto som en negativ Men når alt det er sagt, synes jeg også dette er bra - helt uberørt av min PS Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Helt topp og stemningsfult med fint lys i vannet og gode kontraster til det mørke. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Flott laget... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Har jo sett dette motivet tidligere, og liker uttrykket og ideen. Men jeg liker å dra bilder som ligger her inn på Digit inn i PS og leke meg litt med ulike uttrykk. Jeg prøvde med å fjærne alle konturene i fjellveggen og lovt det bli helt sort. Det gav et renere uttrykk i mine øyne. Enda tøffere ble det når jeg inverterte hel bilde, slik at det framsto som en negativ Men når alt det er sagt, synes jeg også dette er bra - helt uberørt av min PS Har nok sett dette ja,men noe annerledes,og mer som du beskriver du prøvde...men jeg fikk ikke til det tilfredsstillende...føre jo ikke akkurat logg heller..hehe;) Helt topp og stemningsfult med fint lys i vannet og gode kontraster til det mørke. Takker Flott laget... Takker Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Kompet sitter godt og sløringen er perfekt i mine øyne. Noe spesiell struktur i stenene, men jeg synes det funker bra. Hvlken side av Haugfossen er dette tatt? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Kompet sitter godt og sløringen er perfekt i mine øyne. Noe spesiell struktur i stenene, men jeg synes det funker bra. Hvlken side av Haugfossen er dette tatt? Takker dette er tatt fra utsikten nedenfor kafeen.Her er lite vann, så er den delen av fossen som renner ned nærmest den gamle vannrenna,hvor det engang fantes ett skolvhjul.Kan se rester av den om du går over på andre siden;) Se bildet i forumet;) Endret 10. september 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Veldig lite med vann her denne gangen, Hva Nik Silver Pro gjør med bildet har jeg ikke peiling på, men resultatet ble ganske så stilig. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Veldig lite med vann her denne gangen, Hva Nik Silver Pro gjør med bildet har jeg ikke peiling på, men resultatet ble ganske så stilig. Takker Nik Silver gir kun s/h bilder hvor du kan dra på med kontraster/lys osv:) Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Tiltalende bilde, god komposisjon. Det grafiske uttrykket synes jeg fungerer veldig godt. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Tiltalende bilde, god komposisjon. Det grafiske uttrykket synes jeg fungerer veldig godt. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg