Gå til innhold

BK: Fossen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jo sett dette motivet tidligere, og liker uttrykket og ideen.

Men jeg liker å dra bilder som ligger her inn på Digit inn i PS og leke meg litt med ulike uttrykk.

Jeg prøvde med å fjærne alle konturene i fjellveggen og lovt det bli helt sort. Det gav et renere uttrykk i mine øyne.

Enda tøffere ble det når jeg inverterte hel bilde, slik at det framsto som en negativ :)

Men når alt det er sagt, synes jeg også dette er bra - helt uberørt av min PS :)

Lenke til kommentar

Har jo sett dette motivet tidligere, og liker uttrykket og ideen.

Men jeg liker å dra bilder som ligger her inn på Digit inn i PS og leke meg litt med ulike uttrykk.

Jeg prøvde med å fjærne alle konturene i fjellveggen og lovt det bli helt sort. Det gav et renere uttrykk i mine øyne.

Enda tøffere ble det når jeg inverterte hel bilde, slik at det framsto som en negativ :)

Men når alt det er sagt, synes jeg også dette er bra - helt uberørt av min PS :)

Har nok sett dette ja,men noe annerledes,og mer som du beskriver du prøvde...men jeg fikk ikke til det tilfredsstillende...føre jo ikke akkurat logg heller..hehe;)

Helt topp og stemningsfult med fint lys i vannet og gode kontraster til det mørke.

Takker :thumbup:

Flott laget...

Lenke til kommentar

Kompet sitter godt og sløringen er perfekt i mine øyne. Noe spesiell struktur i stenene, men jeg synes det funker bra.:) Hvlken side av Haugfossen er dette tatt?

dette er tatt fra utsikten nedenfor kafeen.Her er lite vann, så er den delen av fossen som renner ned nærmest den gamle vannrenna,hvor det engang fantes ett skolvhjul.Kan se rester av den om du går over på andre siden;)

Se bildet i forumet;)

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...