Gå til innhold

Konkurranse: Helgekonkurransen er her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her er en av de få tablets som jeg faktisk kunne har bruk får, blir selvfølgelig å kjøre linux på den ^^

Finnes det drivere til den da tror du?

ja tror det blir vanskelig^^

Intel brikkesett og prosessor, kan ikke gå galt det. Men finnes det noen touchvennlige linux alternativer da?

Lenke til kommentar

ja tror det blir vanskelig^^

Intel brikkesett og prosessor, kan ikke gå galt det. Men finnes det noen touchvennlige linux alternativer da?

Ja det komme vel an på hvilken linux du vil har, finnes jo Meego og Android (duh), men det er jo ikke det samme som å kjøre Arch ^^. Windows 7 er nå iallfall ike touchvennlig.

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

Har testet et slikt nettbrett på jobb.

For og si det sånn, du kunne pakket det i marsipan, dyppet det i honning og kastet det etter meg, og fortsatt hadde jeg ikke tatt imot det!

Skjønner ikke hvordan de kan selge slikt søppel.

Oppstart tar 2-3 minutter, touchen er unøyaktig som pokker, skjermen en lyssvak og matt, holder 2-3 timer på batteriet, stor, tung og klompete, windows 7 fungerer rett og slett sinnsykt dårlig med touch, og på så lite hardware. Dette blir like dårlig som Acer sin Win7 Tablet Icona Tab.

Ingen ting possitivt og si om dette.

Marius Nilsen!

Lenke til kommentar

Jajja, dette begynte ligne litt på TV2's frokostquiz.

Håper hw.no skjerper seg litt I framtiden.

Siden jeg ikke ser på TV, kunne du utdypet litt? Slik du skriver det høres det unektelig negativt ut, og det er jo ikke bra. Er spørsmålene for lette? Poenget er at noen liker lette spørsmål. mens andre liker vanskelige. Derfor varierer vi fra gang til gang.

Lenke til kommentar

Jajja, dette begynte ligne litt på TV2's frokostquiz.

Håper hw.no skjerper seg litt I framtiden.

Siden jeg ikke ser på TV, kunne du utdypet litt? Slik du skriver det høres det unektelig negativt ut, og det er jo ikke bra. Er spørsmålene for lette? Poenget er at noen liker lette spørsmål. mens andre liker vanskelige. Derfor varierer vi fra gang til gang.

Frokostquiz er et "quiz" program de kjører på tv2 om formiddagen for å tjene mest mulig penger fra folk som ringer inn.

Programmet har live deltagere men de bruker mer tid på å prøve å få folk til å ringe inn. Spørsmålene er også idiotisk enkle og eneste grunn at de er der er fordi norge har lover angående lotterier. Ja, til tider så forteller de også svaret på spørsmålet det spør (Noe jeg reagerte på her).

Du burde sjekke det ut en gang, noe av det verste innenfor norsk tv (og de har holdt på i sikkert 5-10 år nå).

Endret av kalden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...