RBW Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Har du våte drømmer om Stylistic Q550? Konkurranse: Helgekonkurransen er her Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 "Kva farge har Napoleons kvite hest?"... Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 "Kva farge har Napoleons kvite hest?"... har? ikke litt optimistisk nå eller? Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Denne vinner jeg. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hvorfor skriver dere svarene i artikkelen? Er jo ikke noe morro det. Riktignok blir flere med i konkurranssen, men fortsatt... WTF liksom. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hvorfor skriver dere svarene i artikkelen? Er jo ikke noe morro det. Riktignok blir flere med i konkurranssen, men fortsatt... WTF liksom. Jeg tviler på at du hjelper spesielt mange nå, men hva er greia med å alltid skulle hjelpe folk med å få riktig svar? Hvis bare én dumpapp klarte dette nå utelukkende fordi du skriver at svaret står i artikkelen, så er ikke det noen kjempeidé. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Påpeker bare noe redaksjonen bør tenke på til neste gang. Om du kan lese, kan du vinne. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Dette vinner jeg lett. Hadde ikke den fjerneste anelse om svarene, men heldigvis stod fasit få linjer oppe 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Vet ikke hvorfor jeg bruker tid på disse konkurransene når jeg vet at jeg ikke vinner. Lenke til kommentar
galemann Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Greit med konkuranser man ikke må google en halvtime etter svarene på syns jeg.., Ja så blir flere med i konkuransen.. Who cares.., Lykke til folkens! Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Får bare en hvit side når jeg prøver å se artikkelen på galaxy tab 10.1... Filtrerer ut de som har tablet allerede? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Påpeker bare noe redaksjonen bør tenke på til neste gang. Om du kan lese, kan du vinne. Så ta det på PM, eller i en egen tråd under tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Lykke til alle sammen! Måtte den heldigste vinne! Lenke til kommentar
norgi Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Det her er en av de få tablets som jeg faktisk kunne har bruk får, blir selvfølgelig å kjøre linux på den ^^ Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Det her er en av de få tablets som jeg faktisk kunne har bruk får, blir selvfølgelig å kjøre linux på den ^^ Finnes det drivere til den da tror du? Lenke til kommentar
TomKorawit Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Min tur å vinne no .. Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Skal ærlig innrømme at jeg har svært våte drømmer om dette nettbrettet Blir nok et windows 8 nettbrett på meg når den tid kommer, men hadde vært morro og hatt dette også. Synd at prisen er såpass stiv. Endret 10. september 2011 av Viewety Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå