fjarle Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Dette er en hvit lekkerbisken med norsk språk og fargerike menyer. HTC Radar Lenke til kommentar
aleksander01 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 så den ikke like stor skjerm som htc titan, men like stor som huawei titan Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Kan lett bli min neste, så langt ikke Nokia sin blir knakanes mye bedre. Men norske menyer står jeg fint over Lenke til kommentar
saivert Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 du kan vel uansett ha den på Norsk region (med tanke på innholdstjenester og tastaturlayout) og så ha Engelsk språk på telefonen. Hvis ikke står jeg over Windows Phone OS. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Telefonspråket gjelder kun for menyer og valg som er innebygd i telefonen. Region, dato formatering og slikt kan settes til norsk uansett språk. (samme måte som på windows) Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg mente kun å uttrykke mine følelser over menyer på norsk generelt, selvfølgelig kan man skifte til engelske menyer, det har jeg ikke giddet å sjekke at man kan engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg