Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Keen på veninna til dama til kompisen

Anbefalte innlegg

Jess, som emnetittelen sier, så er jeg meget interessert i denne veninna. Vi fire (kompisen, dama til kompisen, hu jeg er keen på og jeg) har hengt litt sammen og sånt før, og jeg har blitt mer og mer betatt av henne. HUN Kysset MEG opptil flere ganger på fest her for ikke så lenge sia, og tidligere i år sagt at hun synes jeg er kjekk. Dette sa hun dog til denne veninna. Jeg bestemte meg for å få ut finger'n her nå (er fenomenalt sjenert når det gjelder damer), og sendte ei mld til hu om hun hadde noen planer for helga. Jeg fikk et svar hvor det sto at hun ikke hadde noen spesielle planer, men at hun hvertfall skulle finne på noe med denne veninna. Jeg sendte da et svar tilbake om hun hadde lyst til å finne på noe til helga. da skrev hun: "Ja, det kan det hende vi kan gjøre :-) Skal på fotballkamp på lørdag en gang da :-)" Dette passet bra, for jeg har selv planer for lørdagen. Jeg tenkte å sende hende en mld på lørdag om hun vil komme å se film med meg på søndag. Eneste jeg er litt usikker på er: Er det lurt av meg å sjekke opp besteveninna til dama til kompisen? Vi henger en del sammen, så er det fare for at det kan bli litt kleint hvis det går skeis? veit man ikke skal tenke sånt, men det er sånn jeg gjør... Og sist... Jeg er litt redd for at hun tror det bare er en venneting (selv om hun og jeg aldri har gjort noe sammen), og kan bli litt sjokkert når hun finner ut av at det faktisk er en "date" det er snakk om. Høres hun interssert ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...