Jonasphilipe Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Tv2, søker ett detalkere til Norsketalenter. forslag til hva Jeg kan gjøre? http://monstercasting.no/ Endret 23. februar 2012 av Jonasphilipe Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Er dette tull? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Tv2, søker ett detalkere til Norsketalenter. forslag til hva Jeg kan gjøre? http://monstercasting.no/ Du kan sjonglere med motorsager, kniver og slikt, gjerne mens du gjør noe annet, stepper f.eks. Er dette tull? Er redd for at det ikke er tull 2 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Vet dette ikke er tull, da jeg så TS på TV i dag... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Vil du forklare kanal osv slik at jeg kanskje kan finne det? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det var det programmet hvor "Sigurd" drar hjem til folk så de kan vedde personlige eiendeler mot nye, bedre eiendeler. TS var på programmet sammen med sin mor, tror jeg. Dette er bare antagelser altså, så ca 7- 8 sekunder av programmet. Gikk i dag rundt klokken 6, pluss minus 2 timer. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Du kan jo prøve å bli verdensmester i russisk rulett. Krever en del trening, så du bør sette igang sporenstreks. Hvorfor skal du på død og liv bli kjendis? 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 "Gratis" penger, troen på at hvis man blir kjendis kommer alt gratis. Dette innebærer jenter, respekt, sponsorer, mulighetene etc. Man slipper å stå i kø på utesteder f.eks. Det verste er at dette til en viss grad stemmer. Se på han som vant Paradise. Og Tone Damli Åberge. Begge er helt uten talenter, men klarer allikevel å klamre seg til kjendistilværelsen og får mange jobber ingen med talenter kan søke på, fordi et kjent tryne tiltrekker seg oppmerksomhet fra seere og konsumenter. Vi lever i en latterlig verden. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Haha, Tone har da det talentet jeg setter mest pris på.. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) TS er diagnotisert med Aspergers, kanskje noe av grunnen til dette behovet for publisitet. Jeg konkluderer med at posten hans er seriøs. Endret 24. februar 2012 av Insomniatic Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Aspergere pleier da ikke å søke slik oppmerksomhet, tvert i mot? 3 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det var det programmet hvor "Sigurd" drar hjem til folk så de kan vedde personlige eiendeler mot nye, bedre eiendeler. TS var på programmet sammen med sin mor, tror jeg. Dette er bare antagelser altså, så ca 7- 8 sekunder av programmet. Gikk i dag rundt klokken 6, pluss minus 2 timer. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RjqzMvLklt8&noredirect=1#! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Aspergere pleier da ikke å søke slik oppmerksomhet, tvert i mot? Men de kan også henge seg opp i bestemte temaer og tankeganger, og TS er, utifra det jeg forstår fra hans poster på forumet, veldig opptatt av kjendisliv og det å bli kjendis selv. Dermed kan jeg ha formulert meg feil ved å si at han søker kun publisitet, men han vil ihvertfall ha kjendisstatus. 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Aspergere pleier da ikke å søke slik oppmerksomhet, tvert i mot? Men de kan også henge seg opp i bestemte temaer og tankeganger, og TS er, utifra det jeg forstår fra hans poster på forumet, veldig opptatt av kjendisliv og det å bli kjendis selv. Dermed kan jeg ha formulert meg feil ved å si at han søker kun publisitet, men han vil ihvertfall ha kjendisstatus. Aha! Men har TS AS, eller er det antagelser? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Men har TS AS, eller er det antagelser? Ifølge bloggen(e) hans har han Aspergers, og selv om jeg ikke har noen utbredt kompetanse i psykologi ser man på postene til trådstarter at dette kan stemme. Det ble også nevnt på Oppgrader. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Så det nå. TS: Ikke meld deg på på Norske Talenter. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Samme sykdom har vel Superkidzen også om jeg ikke tar helt feil. Endret 24. februar 2012 av Blåbær Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Aspergers er bare en fordel å ha hvis han skal melde seg på Norske talenter. Sosialister vil stemme på ham i fleng, samme hvor talentfull/-løs han er. En trist historie med sykdom, krig eller tap selger alltid, enten det er Norske talenter, Idol eller et helt annet konkurranseprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå