Gå til innhold

forslag til pr-stunt ?

Jonasphilipe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Gratis" penger, troen på at hvis man blir kjendis kommer alt gratis. Dette innebærer jenter, respekt, sponsorer, mulighetene etc. Man slipper å stå i kø på utesteder f.eks.

Det verste er at dette til en viss grad stemmer. Se på han som vant Paradise. Og Tone Damli Åberge. Begge er helt uten talenter, men klarer allikevel å klamre seg til kjendistilværelsen og får mange jobber ingen med talenter kan søke på, fordi et kjent tryne tiltrekker seg oppmerksomhet fra seere og konsumenter.

Vi lever i en latterlig verden.

Lenke til kommentar

Aspergere pleier da ikke å søke slik oppmerksomhet, tvert i mot?

Men de kan også henge seg opp i bestemte temaer og tankeganger, og TS er, utifra det jeg forstår fra hans poster på forumet, veldig opptatt av kjendisliv og det å bli kjendis selv. Dermed kan jeg ha formulert meg feil ved å si at han søker kun publisitet, men han vil ihvertfall ha kjendisstatus.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Aspergere pleier da ikke å søke slik oppmerksomhet, tvert i mot?

Men de kan også henge seg opp i bestemte temaer og tankeganger, og TS er, utifra det jeg forstår fra hans poster på forumet, veldig opptatt av kjendisliv og det å bli kjendis selv. Dermed kan jeg ha formulert meg feil ved å si at han søker kun publisitet, men han vil ihvertfall ha kjendisstatus.

Aha!

Men har TS AS, eller er det antagelser?

Lenke til kommentar

Aspergers er bare en fordel å ha hvis han skal melde seg på Norske talenter. Sosialister vil stemme på ham i fleng, samme hvor talentfull/-løs han er. En trist historie med sykdom, krig eller tap selger alltid, enten det er Norske talenter, Idol eller et helt annet konkurranseprogram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...