ironkiller Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Noen som har noen form for oversikt over hvilke folkehøgskoler som tar in folk etter 10? Jeg har nemlig lyst til det neste år, helst noe med data i en storby. Forslag ? Lenke til kommentar
maov Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Fhs og bare 16år? Gjennomsnittsalderen på fhs er 19.. Husker det var noen som var 17 når jeg gikk på fhs, må jo ha samtykket av foreldre på alt mulig de skulle være med på, ikke kom de inn på utesteder når vi var ute heller.. Og følte seg nok litt utenfor på forskjellige måter.. Tror jeg ville ventet til du i hvert fall er 18.. Du kan jo gå inn på Min lenke , der finner du alle folkehøgskolene i Norge.. 1 Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Har sett på den linken før og der er det ikke sortert etter alder :/ nei men jeg vet at det er noen som tar inn folk etter 10. Men hvilke ? Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 noen ? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hva med å legge en innsats i det selv? Du har fått en oversikt over alle skolene, og de oppgir aldersgrense. Gå inn og finn dem som godtar folk under 18 selv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå