Gå til innhold

Auto forlengning av content size?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg driver for tiden med å lære meg å lage nettsider. Har startet med å lage templates i photoshop og fra der fikser jeg resten i dreamweaver. Men nå har jeg kommet til det problemet at om jeg skriver mer enn det som er plass på "content" tabellen, så forlenger nettsiden seg og hele designet blir ute av balanse. Så jeg lurte på om noen hadde en eller annen smart løsning på å få content siden til å forlenge seg uten at dette skulle gjøre noe med webtemplaten. Muligens noe dårlig forklart men er vanskelig å ordsette noe jeg ikke vet navnet på.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva som skjer med akkurat din side avhenger av hvordan styling du har. Av den lille infoen du gir oss virker det som om du bruker tabeller og har en av de som har en id eller class ved navn content, men det er ingen regler for hvordan disse oppfører seg generelt sett bare pga. den heter "content".

Kan prøve å hjelpe deg mer hvis du poster koden der du har problemer. Bruk ['code'] -tag'en på forumet uten bruk av ' .

Anbefaler deg også å lese deg opp på bruk av CSS. En grei start er w3schools. Om du skal få best nytte av CSS-biten må du kunne HTML-biten og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...