SoftChIP Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hei! Jeg har Windows Messenger 4.7 og MSN M. 6.0 Når jeg åpner internett så logger MSN Messenger seg på og deretter Windows Messenger.... MSN blir altså logga av igjen.... Hvordan kan jeg få Windows Messenger til å IKKE logge seg automatisk på????? Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 dette er fordi at du har på sånn instilling at når du logger på nette så logger også MSN seg på. dette kan du endre ved å gå på verktøy i MSN messenger og alternativer. der trykker du på gennerelt. så haker du av for at det står at man skal logge på automatisk når den logger på nette. voila problemet er fjernet. det samme gjør du i Windows messenger også tror jeg. er ikke helt sikker for jeg har faktisk aldri brukt Windows messenger :oops: Lenke til kommentar
SoftChIP Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 det er ikke et alternativ i windows mess. som er å logge seg på automatisk.... Jeg gjort sånn at den ikke skal kjøre i bakgrunnen og ikke starte med windows men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Har hatt lignende problem, har du innstallert MSN 6.0, men hadde den messenger som følger med xp fra før? Husker ikke helt 100% hva jeg gjorde for å fikse det, prøvd å avinstallert begge for så å installere den du vil ha inn igjen? Eller å manuelt gå inn i mappen og fjernet det uønskede programmet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Du kan jo fjerne programmet helt Prøv programmet her: http://www.programmer.no/art.php?artikkelid=1018 Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Mr.Ueland: å fjerne gjør at fjernhjelp etc. ikke funker med 6.0 en mye bedre metode: velg logg inn som annen, ikke huk av logg på automatisk, logg på. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 veit hadde samme problem selv, dette er løsningen: Start-->Kjør: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove lykke til,, Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 jepp hvis du skriver den kommandoen som står overfor så vil ikke win messenger være på din maskin, å da vil den heller ikke logge seg på automatisk. jeg fjerner den hver gang jeg reinstallerer XP. jeg synes Win messenger er no shit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå