Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smittet av klamydia?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Heisann! Hadde idag og igår ubeskyttet sex med samme jenta. Tidlig idag kjente jeg det begynte å svi på baksiden av penishodet, både til vanlig og når jeg pisser. Det svir som et lite kutt eller et nålstikk (ja, jeg har fått en sprøyte i skrittet før). Hu var ganske røff og kjørte etter det jeg skjønte, tommelen kraftig inn i penishodet. I tillegg, når jeg drar forhuden bakover, føles det som smerten følger med, istedenfor å være konstant på ett sted. Pisser jeg med forhuden langt nede, kjenner jeg ikke noe av smerten, men har så langt kun testet to ganger.

Tidligere har jeg også etter å ha runket flere ganger på rad, fått svie og blitt veldig sår på pikken. Men da har ubehaget vært over hele penishodet og det er ikke samme smerte.

Så kan jeg være smittet? Skal det ikke ta lengre tid før man merker klamydia? Og er ikke smerten "konstant" på ett sted og ikke "bevegelig"?

Takker for svar :)

Postet av anonym: ff559a2cdc9037595ad918a8638c84d0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres nok ut som lillemann fikk litt hard medfart og dermed blitt litt sår og irritert på deg/dere. Det er tynn hud på penishode og i dens omkrets som gjør at små rifter som kan svi lett kan komme. Noen får disse lettere enn andre, dette gjør også at evt. smittefare kan øke deretter.

Klamydia viser sjeldent symptomer (dumt som det er), men vil tro at de aller fleste som EVT. får symptomer som f.eks. svie ved urinering vil dette skje først 1-3 uker etter smitten.

Svar på ditt spm: Smerten/kløe kommer nok fra "innsiden" urinrøret hvor denne bakterien liker å bo..

Er du mann, tar du en enkel og grei urinprøve (gratis) på ditt nærmeste sykehus/ungdomsklinikk ol. Den beste elskeren VET at han/hun er smittefri og kanskje uansett bruker det eneste sikre prevensjonsmiddelet mot SOS/kjønnssykdommer = KONDOMEN!

PS: Veldig få som liker/tåler å få en tommen kjørt ned i penishode. Anbefales kun å utføres av viderekommne/erfarne.

Håper dette hjalpt litt på vei til

Ha en god og helbredende helg :thumbup:;)

Lenke til kommentar

Det virker mer som et kutt. Som sagt, drar jeg forhudet helt tilbake, kjenner jeg ikke en dritt når jeg pisser. Drar jeg forhuden fram igjen svir det jævlig. Kall meg crazy, men jeg lagde ett lite kutt på armen min og strødde salt i det. Smerten var veldig lik, bare mer intens ved skrittet selvfølgelig.

Så jeg anntar det er et lite kutt i forhuden som svir, fordi saltholdig piss liker å oppholde seg der. Men selvfølgelig, avtar det ikke eler blir værre, tar jeg kontakt med legen.

Postet av anonym: ff559a2cdc9037595ad918a8638c84d0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...