Kjell Arne Stava Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Sjø land og sand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Går ut fra at du også her har brukt Sigma objektivet på 18mm. Men i dette tilfelle har det gått mye bedre. Her er bildet skarpt helt ut i kantene. Vet jo ikke om dette er fordi du har klippet litt i kantene, eller at du har vært heldigere denne gangen. Ellers synes jeg bildet holder høy kvalitet, selv om jeg ville justert opp lyset et par hakk. Du var heller ikke helt heldig med kompet, fordi horisontlinjen ble liggende mitt i biledflaten... Hehe - ja det er mye å tenke på Det forrige bildet du hadde, var mye bedre i så henseende. Der hadde du plasert horisontent helt korrekt Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Går ut fra at du også her har brukt Sigma objektivet på 18mm. Men i dette tilfelle har det gått mye bedre. Her er bildet skarpt helt ut i kantene. Vet jo ikke om dette er fordi du har klippet litt i kantene, eller at du har vært heldigere denne gangen. Ellers synes jeg bildet holder høy kvalitet, selv om jeg ville justert opp lyset et par hakk. Du var heller ikke helt heldig med kompet, fordi horisontlinjen ble liggende mitt i biledflaten... Hehe - ja det er mye å tenke på Det forrige bildet du hadde, var mye bedre i så henseende. Der hadde du plasert horisontent helt korrekt Tusen takk for kommentaren Wasco. Jeg må nokk lage meg en huskeliste tror jeg he he, (horisont rett, horisont plassering)osv Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Tusen takk for kommentaren Wasco. Jeg må nokk lage meg en huskeliste tror jeg he he, (horisont rett, horisont plassering)osv Fordelen er at alt dette kan du rette opp i PS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg