Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] problemer med strøm hjelp

1915

Anbefalte innlegg

som sagt. plages med strømmen i min chevrolet suburban 6.2 1990 mod

hadde ute cd spillern her for noen dager siden og fant en elfeil da. satte inn spillern og alt funka som det skulle. men glemte å sette i kabeln til radio antenna. så idag så tok jeg ut spillern. rota litt rundt under der etter antenna. fant antenna og satte den i. radio ble iorden MEN:

da jeg starta bilen så funker IKKE kjørelysene, speedometre funker ikke, det lyser konstant for håndbrekket. og ikke lys i instrumentene.

men, da hviss jeg drar ut bryteren for lysene så blir det lys i instrumentene og kjørelys kommer på.

men kjørelysene kommer ikke på når man starter uten å dra ut knappen og selve speedometre funker ikke og det lyser konstant for håndbrekket og varmeapparatet funker ikke.

tankmåler,voltmeter,oljetrykksmåler og alt det dær funker jo

har jo plukka ut hele instrumente. finner ingen kontakter som er dradd ut eller er dårlig kontakt i. sjekka alle sikringene og relee ene. og har ohma begge diodene som er på hver sin kontakt under rattstammen atme sikringsboksen. ingenting av sikringer og releer er gåen.

står fortsatt fast. finner IKKE feilen.

det er ikke styringshjerne over varmaapparatet på min bil slik som det er på pappa sin starcraft suburban.

ser for meg at det har blitt jord/strøm ilag når jeg rota rundt etter kabeln for antenna. men rart at alt det skulle skje samtidig. men finner ikke ut av det. har holdt på i timesvis uten hell.

men det forbaska ledningsnettet ser jo ut som det er laga hjemme i en garasje.

anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei for ledningene som var der er kunn for radioen og har fjerna alt for cdspiller/radio og sjekka alle sikringer og relee uten at noe av det var gåent. og har bytta tenningskontakt og målt strøm. er strøm inn på alle ledningene til tenningskontakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...