Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går alltids an, men det er begrenset hvor langt man kommer med bare teori. Dessuten fins det tonnevis av teori på dette temaet rundt på internett.

Jeg vil møte noen av dere, bli kjent, prate over en øl, etc. Ikke sitte å trykke på et tastatur hele dagen.

Dere blir nødt til å møte noen før eller siden uansett. Sååå hvorfor ikke nå? ;)

Lenke til kommentar

Ja, du finner dem overalt. Verdensmestere i sjekking som kan all teorien, og har lest om alle typer approach. Men har man aldri sjekket opp en jente i virkeligheten kommer man ingen vei, så ta opp invitasjonen til qbab, han er nok mindre skumlere enn de fleste du noensinne kommer til å møte senere i ditt liv.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sånn superensom, men jeg kan telle vennene mine på én hånd. Kunne godt tenkt meg å treffe nye folk, men jeg er litt flink til å gi veldig dårlige førsteinntrykk. Pluss at interessene mine er litt snevre. De fleste av de få vennene jeg har nå er fra nesten 10 år siden, og jeg har problemer med å bli kjent med mer enn ca en person per år.

Bor i trondheim, btw, kanskje jeg klarer å manne meg opp til å treffe noen herfra dersom noen her føler seg litt aleine og kunne tenkt seg å treffe noen.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Det går alltids an, men det er begrenset hvor langt man kommer med bare teori. Dessuten fins det tonnevis av teori på dette temaet rundt på internett.

Jeg vil møte noen av dere, bli kjent, prate over en øl, etc. Ikke sitte å trykke på et tastatur hele dagen.

Dere blir nødt til å møte noen før eller siden uansett. Sååå hvorfor ikke nå? ;)

Eyy, Bjelde!
Lenke til kommentar

Eyy, Bjelde!

What the shit!?

Hvordan vet du etternavnet til halvsøskene mine? :p

Og hvem er du, lolol?

Edit: Ser du er fra Oslo, kjenner du søstra mi kanskje?

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Aha, er med. Men da kommer spørsmålet, hva mente du i det hele tatt med "Eyyyy Bjelde"?

Bare tok et random navn fra vennelisten min og la til en "Eyyyy"?

:hmm:

Edit: Fant en kulere smiley.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...