AnonymDiskusjon Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Vil du ikke lære oss gjennom tråden? Anonym poster: 53bcf42457ffa0bd629026d8bcef8199 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Det går alltids an, men det er begrenset hvor langt man kommer med bare teori. Dessuten fins det tonnevis av teori på dette temaet rundt på internett. Jeg vil møte noen av dere, bli kjent, prate over en øl, etc. Ikke sitte å trykke på et tastatur hele dagen. Dere blir nødt til å møte noen før eller siden uansett. Sååå hvorfor ikke nå? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ja, du finner dem overalt. Verdensmestere i sjekking som kan all teorien, og har lest om alle typer approach. Men har man aldri sjekket opp en jente i virkeligheten kommer man ingen vei, så ta opp invitasjonen til qbab, han er nok mindre skumlere enn de fleste du noensinne kommer til å møte senere i ditt liv. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Jeg er ikke sånn superensom, men jeg kan telle vennene mine på én hånd. Kunne godt tenkt meg å treffe nye folk, men jeg er litt flink til å gi veldig dårlige førsteinntrykk. Pluss at interessene mine er litt snevre. De fleste av de få vennene jeg har nå er fra nesten 10 år siden, og jeg har problemer med å bli kjent med mer enn ca en person per år. Bor i trondheim, btw, kanskje jeg klarer å manne meg opp til å treffe noen herfra dersom noen her føler seg litt aleine og kunne tenkt seg å treffe noen. Endret 16. april 2012 av Pseudopod Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Flytter kanskje til Trondheim for å studere til sommeren. Da kunne vi jo kanskje møtt hverandre, Pseudopod ^^ Vet ikke hvordan jeg vil føle meg på det tidspunktet, men kan vel treffes uansett. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Det går alltids an, men det er begrenset hvor langt man kommer med bare teori. Dessuten fins det tonnevis av teori på dette temaet rundt på internett. Jeg vil møte noen av dere, bli kjent, prate over en øl, etc. Ikke sitte å trykke på et tastatur hele dagen. Dere blir nødt til å møte noen før eller siden uansett. Sååå hvorfor ikke nå? Eyy, Bjelde! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Det går alltids an, men det er begrenset hvor langt man kommer med bare teori. Dessuten fins det tonnevis av teori på dette temaet rundt på internett. Jeg vil møte noen av dere, bli kjent, prate over en øl, etc. Ikke sitte å trykke på et tastatur hele dagen. Dere blir nødt til å møte noen før eller siden uansett. Sååå hvorfor ikke nå? Eyy, Bjelde! What the shit!? Hvordan vet du etternavnet til halvsøskene mine? Og hvem er du, lolol? Edit: Ser du er fra Oslo, kjenner du søstra mi kanskje? Endret 17. april 2012 av QBab Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hva, jeg kjenner ingen av søsknene dine. Søkte bare opp QBab på Facebook, så deg der. 1 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Riktig, men hvor fikk du Bjelde fra da? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Aha, er med. Men da kommer spørsmålet, hva mente du i det hele tatt med "Eyyyy Bjelde"? Bare tok et random navn fra vennelisten min og la til en "Eyyyy"? Edit: Fant en kulere smiley. Endret 17. april 2012 av QBab Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Han prøver å skremme deg med å stalke det han finner på google. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Vil du ikke lære oss gjennom tråden? Anonym poster: 53bcf42457ffa0bd629026d8bcef8199 Du syns ikke det ville vært bedre å ta det over en øl ellerno med Qbab? Jeg mener, å mæte mannen med årets avatar fra '09 kan da ikke gå galt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå