Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Har prøvd den sida i gamle dager. Nja. Lenke til kommentar
John1989 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hei, kjenner meg igjen i mye av det du sier, til min egen fortvilelse. Føler liksom ikke jeg har rett til å være ensom når jeg har god jobb, god utdannelse, venner og alt på stell. Plages vel i bunn og grunn mest med manglende interesse for det meste, med problemstillingen "Er dette alt?". Men det jeg uansett skulle fram til er at aktivitetsvenner fungerte veldig bra for meg da jeg prøvde det. Kontaktet noen en dag, og et par dager etterpå fant vi på noe morro. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Du verden, dette var interessant. Jeg faller vel også inn under denne kategorien, på en måte. Problemet for min del er bare at jeg ikke kommer overens med noen. Altså, jeg har to jobber, der jeg omgås folk på min egen alder som deler noen av mine interesser. I tillegg studerer jeg med samme typen mennesker. Men jeg finner dem ikke interessante i det hele tatt. Jeg kjeder meg hvis jeg ender opp i en samtale med dem, og jeg bryr meg fletta om det aller meste de bruker tiden sin på. Skulle det likevel være noen som virker greie, aner jeg ikke hvordan man tar skrittet fra kollega til venn. Vel, nå er ikke dette noe som plager meg så mye lenger. Jeg har uansett ikke tid til venner. For å gi litt trøst, da, så har jeg faktisk møtt flere interessante folk her på forumet enn noe annet sted de siste årene. Kjæreste har det også blitt ut av dette. Kanskje du skal hive deg på forumtreffene, eller bli med HW-rekka på The Gathering? Endret 12. januar 2012 av TheMartine Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 "Er dette alt?" "Er det virkelig slik det skal være?" Sånn går nu dagan 1 Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg er så blasert, så innovervridd, så desensitisert og så forbruksorientert (både nrå det kommer til informasjon og materielt) at ingenting gjør inntrykk på meg lenger. Vil tro det gjelder flere her. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) . Endret 13. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
John1989 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Vi burde starte en klubb Lenke til kommentar
Baltus123 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Har ikke lest hele tråden, men hvis du er interessert i en ny hobby kan jeg annbefale paintball. Det er vel et skudd i blinde, men jeg vet det er et godt paintballmiljø i bergen, blir somregel brukt veldig med tid på skravling. Mange på 30 som spiller. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Aaaaaw, fuck it! Den følelsen sitter jeg med nå. Alene.. Dritt lei av å være alene, når alle andre er ute og har det morro. Føler jeg går glipp av alt 20- årene skal handle om. Og det er en ekkel følelse. Veldig ekkel! 5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) . Endret 13. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 That lonely feeling når man sier at man har vært og stått på snowboard på et populært skisenter, og man blir spurt "hvem var du der med?", og man svarer "eg var der alene". Den følelsen kan ikke kjøpes for penger, for å si det mildt. 8 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) . Endret 13. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Joda - liker og stå på snowboard og koser meg i bakken, og reiser ofte alene. Men det er forventningene til andre som gjør meg deprimert. Ikke fordi eg nødvendigvis føler meg alene, men fordi alle forventer at det meste man gjør gjøres samme med andre. Kan forresten komme med et genialt tips når eg først skriver her. Den Norske Turistforening. Meld dere inn og kom deg ut! Eg er overrasket over hvor mange turer og opplegg de tilbyr, som man lett kan delta på alene og treffe likesinnede på. De fleste deltar faktisk alene(med unntak av familieturer og enkelte vennepar). 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Og hvor mange kjenner seg igjen i denne... 6 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hah. Ble 29 for ca to uker siden. "Festen" var en meny på McDonalds. Attpåtil drive throuh. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Oj, jeg og! Altså, bursdag for 2 uker siden, 29 år. Her spiste jeg pizza alene hjemme Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Eg føler at problemet er samfunnets forventninger til enkeltindividet. Å ikke kunne leve opp til forventningene gjør at vi blir mer deprimerte enn om vi kunne levd alene i fred. Mener eg. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvor mange husket å gratulere deg med dagen da? For min del, 4 fra familien. Ingen "venner" Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Alle i nær familie(fem søsken, far, en nevø og to nieser), en del på jobb(internsystemet vårt sier i fra når noen har bursdag) og en del meldinger på facebook. Men ut over det og feiringen på McDonalds så var det en dag som ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå