Blåbær Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Bytt til bilde deg. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du gir deg ikke du Blåbær. Det ligger et bilde av meg her på forumet, du får lete litt Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Problemet mitt er vel snarere at jeg er ekstremt ukomfortabel i grupper, og ikke egentlig har noen interesser utover fotball og WoW. Men ja, jeg har absolutt et problem med å gjøre ting, det være å melde seg inn i en klubb eller å "ta oppvasken". Har alltid vært sånn. Merkelige greier. Men du vet, mye lettere å sitte å tenke over hvor forferdelig alt er enn å vaske gulvet eller lese pensum. Du må endre mentaliteten til å få ting gjort i hvert fall, blir ikke mindre arbeid av å vente så jo fortere man får gjort noe des bedre. Blir mye mindre negative tanker med å være a jour med alt arbeid, og man får mye mer tid til å bruke på andre ting. Selv prøver jeg alltid bare å gjøre best mulig jobb, og bare få ting gjort. Livet er et slit og kjipt til tider så man må bare akseptere det og gjøre det beste ut av situasjonen. Og forresten, min erfaring er at jeg ikke har blitt flinkere sosialt. Jeg har hatt perioder hvor jeg har vært veldig sosial. Festet en god del. Hatt opptil flere venner å bruke tid på, som kontaktet meg for å høre om jeg ville finne på noe. Det eneste jeg fikk bekreftet var at jeg forstod mindre og mindre av hvordan den verdenen fungerer. Og at jeg har blitt mindre og mindre sikker på meg selv i sånne settinger. Men det er vel kanskje bare dårlig selvtillit og et negativt tankesett? Du blir ikke bedre i noe uten å utfordre deg selv, man må pushe seg selv ut av komfort sonen for å utvikle seg. Du er så definitivt ikke alene med å føle seg ubehagelig i enkelte sosiale situasjoner, selv får jeg også samme ubehag enkelte ganger, men man vokser ikke uten slike situasjoner. Selv bruker jeg bare å se på absurditeten i slike situasjoner, hvorfor skulle man være redd for å ta kontakt og være sammen med andre mennesker? Det er ikke akkurat slik at sjansen for å bli alvorlig skadet er så stor. Mennesker er sosiale dyr og de aller fleste ville nok likt å bli tatt kontakt med, så lenge man sprer verdi. Tror også det er der mye av problemet ligger om du føler det går dårlig i sosiale situasjoner, hvorfor skulle noen ta kontakt med en person man ser er tydelig ukomfortabel i sosiale situasjoner? Du må rett og slett spre en verdi som de du sosialer deg med setter pris på, noe som slett ikke er vanskelig om man ikke er redd eller har et stort ego. Jeg tror det største problemet ditt er å bli kvitt frykten, og eneste mulighet er å møte den frykten. Det er vanskelig, men tror det er helt avgjørende for å overgå den. Du må bare innse at du kommer til å ha mange ukomfortable sosiale situasjoner ved å gjøre noe med problemet. Gi faen i hva alle tenker om deg, jo mer du bekymrer deg jo verre vil den sosiale situasjonen utarte seg. Ikke prøv å være noe du ikke er, bare forvent en positiv respons fra andre mennesker, de aller fleste vil være positive, mens noen vil nok også være negative. Men hvorfor skulle du være lei deg for at noen ikke vil sosialisere seg med deg? Du har vel egentlig ikke tapt noe, vil heller si du da har tjent noe på det da du er en erfaring rikere. Du kan ikke ha som mål å ikke drite deg ut i sosiale situasjoner, målet bør være å ha det artig og få flere venner. Enkelte ting jeg synes hjelper i sosiale situasjoner: - Være i godt humør. - Smile. - Ikke være redd for å ha øyekontakt. - Ikke prøve å tenke ut hva man skal si. - Prøve å tenke minst mulig, meditering er nok til stor hjelp her. - Ikke være redd for å uttrykke personligheten sin. - Ikke argumentere på alt mulig, sosialisering er ikke logisk eller en lek hvor man skal ha rett. - Være uthvilt, og spise sunt. - Spontan. - Uredd. - Puste "riktig". Inn gjennom nesa og med magen. Endret 21. september 2011 av Kun10kr 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 (endret) . Endret 13. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Tenk å oppfordre noen til å røyke fordi de ikke er sosial nok. Jaja, det er vel bare å innse at det er en av grunnene til at folk nettopp gjør det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det er ikke oppfordring til å røyke, det er en oppfordring til å være med ut når andre folk røyker, så kan man stå der og snakke med de, uten å røyke. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 (endret) . Endret 13. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvordan skriver en egentlig en god profil på datingside? Og helt ærlig, ser jenter kun på bildene og driter i teksten slik enkelte blogger o.l. vil ha det til? Om du prøver å få kontakt med oppegående jenter bør du være litt kreativ når du presanterer deg. Man merker fort hvem som er nysgjerrig og hvem som egentlig driter i det. På datingsider er det ganske normalt at jenter blir spammet av private innlegg fra gutter som vil ha kontakt, så litt interessant må man gjøre seg. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Skriv gjerne lengden på penis. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Skriv gjerne lengden på penis. Ikke hør på han, lengden på penis er helt urelevant. Du må derimot skrive volumet på ballene! Men on topic, samfunnet i dag er jo i ferd med å utvikle seg i retning av et kommunikasjonssamfunn uten menneskelig kontakt. Dessuten er det mange måter å skape illusjoner om at du er sosial for å minske følelsen av ensomhet, jfr. onlinespill, selv om instinktet alltid kommer seirende ut til slutt. Men som nevnt allerede i emnet så er jo online datingsider en "snarvei" til sosialisering med det motsatte kjønn, så om du er engasjert nok til å oppsøke en date, er det et verdig alternativ. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Alle hunkjønn på internett er size-queens Derav er lengde imperativt for date-suksess. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvordan går det? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) . Endret 13. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ja, livet er jammen herlig 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Ja, livet er jammen herlig Kjedelig svar av meg, jeg prøver igjen: Ja det går relativt bra med meg nå. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Neh, hva skal man si? Sånn går no dagan Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Herreguuud... Ta dette klisset over PM plz.. 7 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det er ikke din tråd 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Han kan skaffe deg venner 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå