Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 9. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. september 2011 (endret) . Endret 13. juli 2013 av Sexylubb1 36 Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Jeg er litt ygnre enn deg, og har en litt annen historie bak meg, men må si jeg føler det mye på samme måten som du beskriver. Vil bare si at du ikke er aleine om det, lurer egentlig på det samme som deg. Endret 9. september 2011 av oln 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ut ifra hvordan du skriver her så virker du jo ganske oppegående, og da er det ikke noen grunn til at du skal sitte og sture alene. Men jeg er litt i samme båt selv, og det er enklere sagt enn gjort å plutselig få seg en haug med venner og evt kjæreste. Det eneste rådet jeg har er å presse deg selv til å prate med folk og søke kontakt, enten du kjenner dem eller ikke. Du kan antagelig helt trygt ta opp kontakten med noen av de du hang med før også, du har dem kanskje på Facebook? Bare kommentér noe de skriver og "lik" der du føler for det, så kan du ta det gradvis derifra. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Jeg synes at det er et utrolig paradoks at folk er ensomme. Da tenker jeg på de som ønsker å ha noen å snakke med. Her hvor jeg sitter ser jeg rett på en studentblokk og hver kveld er det lys i 2-3 hybler der. La oss anta at de sitter alene der; der har du 3 stykker som alle er ensomme og (kanskje) ønsker noen å tilbringe tiden med, men de snakker ikke med hverandre. Tenk på Sting Endret 9. september 2011 av Patrick123 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 (endret) . Endret 13. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 For min del har jeg rett og slett blitt vant til situasjonen jeg er i, og vet at det alltid kommer til å være sånn. Jeg vil ikke plage andre med mitt nærvær, dessuten har de fleste jeg kjenner kjærester, og da er ikke venner priorotert. Så da sitter jeg her da, dag og og dag inn. F.eks i morgen kommer jeg ikke til å snakke med noen vet jeg. Kanskje jeg går ut med bosset, men that's it Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hvor bor du, lyst å komme bort og spille xbox? 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) . Endret 13. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Det var litt uklart hva du er på utkikk etter i førsteinnlegget, men du er stort sett på ute etter en venn, kompiser (i flertall) eller en kjæreste eller alle disse? Er du komfortabel med å være flere stykker (4-6 personer) samtidig i en sosial setting, f.eks spill/film-kveld eller å gå ut og spise eller gå på kino med en gjeng? Eller helst bare deg og en til? Og til sist, hva liker du å holde på med, liker du f.eks å skru bil, spiller du noen instrument, liker du å bygge hus eller andre ting eller holde på med hage, brygger du øl og vin, liker du å lage mat, eller spiller du dataspill, eller andre spennende interesser som er artig å gjøre med flere samtidig? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg sliter med litt av det samme selv. Altså. Jeg er 20 år, og studerer på høgskole. Jeg bruker ettermiddagene hjemme alene på hybelen. Har mange venner, men alle bor langt unna, og her er ikke buss noe alternativ, så det blir til at jeg sitter i hybelen og mer eller mindre underholder meg selv. Jeg forsøker å bli bedre til å ta kontakt med folk, men synes det er litt sånn.. tungt. vanskelig, og skummelt. Jeg har blitt anbefalt The Game av Neil Strauss av en venn, og flere på forumet her bruker denne. Om jeg har skjønt det rett, så er det en bok om hvordan å gjøre seg selv til en PUA (Pick-Up Artist). I korte trekk handler den om å snakke med folk, sånn at man blir sikrere på seg selv, og til slutt - ikke er redd for hva utfallet kan bli. Usikker om akkurat det her appellerer til deg, men jeg tror jeg ville anbefalt den uansett. (Nå har jeg ikke selv lest den, men den er bestilt, og kommer vel i postkassa om en uke. plussminus.) Om noen her på forumet har lest den, feel free to fill me in. Edit: Ouch. Ser jeg gikk litt for fort frem her ja. Men ok. Jeg kommer til å lese den selv, og etter jeg har lest den, kommer jeg med en liten oppdatering. Beklager om jeg var litt misledende her. Endret 10. september 2011 av Kallileo Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg sliter med litt av det samme selv. Altså. Jeg er 20 år, og studerer på høgskole. Jeg bruker ettermiddagene hjemme alene på hybelen. Har mange venner, men alle bor langt unna, og her er ikke buss noe alternativ, så det blir til at jeg sitter i hybelen og mer eller mindre underholder meg selv. Jeg forsøker å bli bedre til å ta kontakt med folk, men synes det er litt sånn.. tungt. vanskelig, og skummelt. Jeg har blitt anbefalt The Game av Neil Strauss av en venn, og flere på forumet her bruker denne. Om jeg har skjønt det rett, så er det en bok om hvordan å gjøre seg selv til en PUA (Pick-Up Artist). I korte trekk handler den om å snakke med folk, sånn at man blir sikrere på seg selv, og til slutt - ikke er redd for hva utfallet kan bli. Usikker om akkurat det her appellerer til deg, men jeg tror jeg ville anbefalt den uansett. (Nå har jeg ikke selv lest den, men den er bestilt, og kommer vel i postkassa om en uke. plussminus.) Om noen her på forumet har lest den, feel free to fill me in. Jeg vil ikke anbefale den, jeg begynte å lese den og fant ut at hvis jeg fortsatte ville jeg bli en manipulerende drittsekk, så det slo jeg fra meg.. Men noe av det er jo brukbart da. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg har blitt anbefalt The Game av Neil Strauss av en venn, og flere på forumet her bruker denne. Om jeg har skjønt det rett, så er det en bok om hvordan å gjøre seg selv til en PUA (Pick-Up Artist). I korte trekk handler den om å snakke med folk, sånn at man blir sikrere på seg selv, og til slutt - ikke er redd for hva utfallet kan bli. Usikker om akkurat det her appellerer til deg, men jeg tror jeg ville anbefalt den uansett. (Nå har jeg ikke selv lest den, men den er bestilt, og kommer vel i postkassa om en uke. plussminus.) Om noen her på forumet har lest den, feel free to fill me in. Vær så snill, ikke les den! Om du vil utvikle deg selv, så finnes det mange MYE bedre bøker som en skrevet om sjekking. Send PM hvis du vil vite andre titler. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Jeg sliter med litt av det samme selv. Altså. Jeg er 20 år, og studerer på høgskole. Jeg bruker ettermiddagene hjemme alene på hybelen. Har mange venner, men alle bor langt unna, og her er ikke buss noe alternativ, så det blir til at jeg sitter i hybelen og mer eller mindre underholder meg selv. Jeg forsøker å bli bedre til å ta kontakt med folk, men synes det er litt sånn.. tungt. vanskelig, og skummelt. Jeg har blitt anbefalt The Game av Neil Strauss av en venn, og flere på forumet her bruker denne. Om jeg har skjønt det rett, så er det en bok om hvordan å gjøre seg selv til en PUA (Pick-Up Artist). I korte trekk handler den om å snakke med folk, sånn at man blir sikrere på seg selv, og til slutt - ikke er redd for hva utfallet kan bli. Usikker om akkurat det her appellerer til deg, men jeg tror jeg ville anbefalt den uansett. (Nå har jeg ikke selv lest den, men den er bestilt, og kommer vel i postkassa om en uke. plussminus.) Om noen her på forumet har lest den, feel free to fill me in. Jeg har lest den. Foreslår du leser den selv før du anbefaler den til andre. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) . Endret 13. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jason P. C. Skrevet 10. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. september 2011 Hei 11 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hei Jepp, nøyaktig på den måten Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg tror det er flere enn du aner som har det ensomt. Personlig klarer jeg meg fint med bil, lelighet, Xbox og diverse nettsamfunn. Er ikke helt alene, men har vært det i perioder, og som andre sier ble det en vanesak. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg tror rett og slett ikke alle skal ha et "normalt" liv. Jeg kommer til å være alene resten av livet, og det innså jeg for lenge siden. Det er kanskje litt av grunnen til at jeg ikke går så mye ut, alle er så lykkelige, alle er to, alle har etablert seg. Halleluja for diskusjon.no! Mange her å prate med 2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Russian/filipino brides. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Nå har ihvertfall en jente prøvd å snakke med/til deg TS. Lykke til videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå