kjell_56 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Mistet idag den ene gummifoten/knotten som sitter ytterst på det ene benet. Noen som kan hjelpe med gode råd slik at jeg kan få tak i en ny??? Lenke til kommentar
kjell_56 Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Nei, da så ..... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Et raskt søk ga ingen relaterte siden med reservedeler, hva med og kontakte butikken der du kjøpte stativet. Lenke til kommentar
kjell_56 Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Et raskt søk ga ingen relaterte siden med reservedeler, hva med og kontakte butikken der du kjøpte stativet. Jo,jeg har kontaktet JF som igjen lovet å kontakte importøren. Så vi får se. Men tenkte jeg ville høre med menigheten her inne også om noen kunne hjelpe. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Mener at det er flere som har opplevd samme problem, de anbefaler og lime fast knottene. Lenke til kommentar
kjell_56 Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Mener at det er flere som har opplevd samme problem, de anbefaler og lime fast knottene. Det skjønner jeg nå. Synd jeg mangler knotten som bør limes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå