shmen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Apple iPhone 5 kommer ut snart og jeg lurer på om jeg skal kjøpe iPhone 4 nå, eller om den blir mye billigere når 5ern kommer ut. ELLER hva dere tror blir prisforskjellen på 5ern ved release og nivået 4ern ligger på nå. Hvis det blir 1000kr dyrere for en ny iphone 5 med abonnement på 3-400 i måneden venter jeg heller. Setter pris på alle svar. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Prisen på iPhone 5 blir (sannsynligvis, ingen vet med sikkerhet) rundt det samme som iPhone 4 koster i dag. iPhone 4 kommer nok til å synke litt i pris på bruktmarkedene, med mindre folk fortsatt er villige til å betale full pris når de kan få den nye modellen til samme pris. Det ryktes også at iPhone 4 kommer i en «billigutgave» med f.eks. 8 GB lagringsplass (mot 16 GB og 32 GB i dag), som igjen vil koste enda litt mindre. Med mindre du må ha den med en gang hadde jeg ventet til ihvertfall spesifikasjonene blir offentliggjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå