Gå til innhold

Lionheart demo

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke en rykende fersk nyhet, men jeg oppdaget denne plutselig da jeg kom hjem fra ferie for et par dager siden, og jeg har ikke sett noen andre poster her som tipser om den, så jeg tenkte jeg skulle informere folk om at det altså har kommet demo av Lionheart (Laget av Black Isle, de som laget Fallout 1 og 2). Last den ned her. Jeg anbefaler det finske mirroret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Må desverre si at lionheart skuffet meg utrolig mye... Utrolig dårlig grafik (du kan ikke velge annet enn 800*600) , historien er utrolig kjip (ingen atmosfære) for å ikke nevne at magien er virkelig dårlig (kjedelige effekter). Har spillt rollespill i snart 12 år nå og må bare si at dette spillet er noe av det dårligste jeg har spillt.

Anbefaler helst at dere leser omtalen av spillet når det kommer eller stoler på mitt ord om at det er best å holde seg langt unna.

Lenke til kommentar
Må desverre si at lionheart skuffet meg utrolig mye... Utrolig dårlig grafik (du kan ikke velge annet enn 800*600) , historien er utrolig kjip (ingen atmosfære) for å ikke nevne at magien er virkelig dårlig (kjedelige effekter). Har spillt rollespill i snart 12 år nå og må bare si at dette spillet er noe av det dårligste jeg har spillt.

helt enig med at grafikken skuffer, selve gameplayet var ganske kjedelig, musikken kom bare av og til når man begynte å slåss, så når man gjikk i byene fikk man ingen følelse av eit aktivt bymiljø. det er kjedelig når man hører lydene ute(den virkelige verden), bedre enn dei på spillet, uansett hvor høyt du har skrudd høytalerene. når alt kommer til alt så er det ganske utdatert. men eg har spillt dårligere! eks. icewind dale2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...