monstererdigg Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Hallo, jeg vet VIRKELIG ikke om jeg har postet dette riktig grunnet at jeg ikke fant et passende sted å poste dette, så jeg satset på å poste her! Vel, nå har jeg ganske langt hår, halveis ned til halsen. (Jeg er gutt) Og hårfrisyren min kan beskrives som en litt punk/rock frisyre, eller for alle "haters" der ute, så er det altså en "emo/scene" frisyre. Nå vurderer jeg å klippe meg; Jeg vil da skinne sidene, og da lage en liten mohawk (ikke veldig kort og ikke veldig lang) som går ned til nakken. Jeg vet ikke om jeg kommer til å kle dette. Så til dere som faktisk har peiling på frisyrer og "hodeform" så har jeg et "langt ansikt". Vil jeg da kle dette? Btw, så synes jeg at jeg kler å ha langt hår selv, og mange andre synes det. Men det er mange som sier jeg burde klippe meg også grunnet at de ikke liker gutter med langt hår Takker for alle svar Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Ingen kler det. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Tror du kommer til å kle det! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Bare kjør på, kler du det ikke så klipper du bare alt. Håret vokser ut igjen uansett. Har du lyst på hanekam så skaffer du deg hanekam. Enkelt og greit. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå