Gå til innhold

[Løst] stemmer den can you run it siden?

leorat

Anbefalte innlegg

stemmer denne siden her?

testet pcen min og fikk langt over Recommended på alt jeg testet, men tviler at jeg kan kjøre crysis osv.

specs:

i5-2410M CPU @ 2.30GHz

GeForce GT 540M

4gb ram

640 gb

tipper det er masse jeg har glemt på specs, men kan ikke så mye om pc så satt inn det jeg visste!

er btw en laptop av typen asus, hvis det har noe å si!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ser litt lengre nede på siden så finner du no ala. dette:

Det burede vise bedre,

ALSO, ArmA III har høyere verdier en Crysis 2, så du burde prøve testen på det...

Siden stemmer sikkert ikke helt, men gir en god pekepinn på hva du trenger

post-214566-0-37083500-1315592796_thumb.png

Lenke til kommentar

Denne siden tar sjelden eller aldri hensyn til at det er forskjell på skjermkort til stasjonære og til bærbare maskiner. Et godt eksempel er det du nettop lenket til; Minimum anbefalt skjermkort er GTX 260? Vel dette er det stasjonære GTX 260, som er langt kraftigere enn det bærbare GTX 260M, og også langt kraftigere enn ditt GT 540M ...likevel får du PASS ...

Helt håpløst for de med laptop, og også i mange tilfeller kommer det med merkelig resultater for stasjonære maskiner.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

stemmer denne siden her?

testet pcen min og fikk langt over Recommended på alt jeg testet, men tviler at jeg kan kjøre crysis osv.

specs:

i5-2410M CPU @ 2.30GHz

GeForce GT 540M

4gb ram

640 gb

tipper det er masse jeg har glemt på specs, men kan ikke så mye om pc så satt inn det jeg visste!

er btw en laptop av typen asus, hvis det har noe å si!

Sidne fungerer vel som den skal - men "problemet" er at denne siden baserer seg på de offisielle minimums og recommended kravene. Desverre er disse som regel særdeles "optimistiske" krav og "minimum" er skjeldent spillbart på noen grafikkinstilling, og "recommended" er vel heller nærmere det de fleste ville kalle minimum i mange tilfeller. Dette tror jeg desverre er med viten og vilje at de gjør det slik pga. marketing folka vil prøve å selge produktet til så mange folk som mulig og ikke bare de med gode maskiner.

Dermed så selv om siden tkenisk sett fungerer som den skal så gir det litt optimistiske resultater for å si det mildt. Ved mindre du ligger en god del over recommended så vil nok ytelsen være så-som-så på mange grafisk-intensive titler.

-Stigma

Lenke til kommentar

WTF??

Har eg blitt utdatert det siste året?

post-214566-0-54329900-1315594292_thumb.png

Tipper det er pga. 540m er et mobilkort - og de har ofte muligheten for utvidet virtuellt minne (via maskinens RAM). Jeg tipper dettes taes med i testen da det teknisk sett vil være den tilgjengelig RAM-mengden på kortet.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...