raorbech Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Moldefjæra i dag. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Svart bakgrunn---------- Svart bakgrunn annbefales ) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Dette ser jo helt fortreffelig ut Roar, men bilde sjøen "renner" ut til høyre? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Kan vel bare si,som topaz man...NYDELIG;) Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Svart bakgrunn---------- Svart bakgrunn annbefales ) Dette ser jo helt fortreffelig ut Roar, men bilde sjøen "renner" ut til høyre? hehehe, ja hvist svarte gjør det det Morten. At det går an Ska kjøp mæ brilla. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 hele den venstre delen av bildet er jo helt perfekt!! sund med den kraftige hellingen, det ødelegger første intrykket.. Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Ja den gjør nok det Gigen. får rette det opp, men det blir litt klipping. var synd ja. takk takk Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Voldsomt og spektakulært uttrykk. Trives like godt med denne type etterbehandling som mr. Engan m.fl. Nevner høyrehellingen jeg også, for til høyre i bildet er den jo voldsom - men velger å tro at det er et bevisst valg fra din side. Overrasker at venstre side ikke ser like påvirket ut, for kameravinklingen tilsier ikke fortegning/styrtende linjer i denne grad. Selv ville jeg rettet opp bildet. Moloen gjør en god figur her, vannet likeså. Noe mer usikker på himmel, ville hatt den mer naturlig. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Toppers..rett opp horisonten og du har et nydelig bilde..5/6 fra meg . Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Flott uttrykk og sterke effekter Men høyrehellingen fungerer ikke for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg