sindre313 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 jeg skal kjøpe meg ny pc og disse er de 2 hk alternativene: asus a7n8x deluxe abit nf7-s 2.0 hvilken av disse skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Skal du overklokke så er Abit NF7-S v2.0 valget,hvis ikke du skal overklokke så er Asus bedre. Lenke til kommentar
Jenserik Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Nettopp stått ovenfor det samme valget selv.. Endte opp med Abit NF7-S v2.0. Det er litt billigere og overklokkings vennlig. Asus kortet har AGP pro 8x. Abit AGP 8x. Ingen betydning om ikke har veldig spesielt skjermkort. Ellers fant jeg ingen oppsynsvekkende ulikheter Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 jeg hadde valgt Abit kortet! Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Ca hundre kroner forskjell, ingen betydning... Det kommer helt an på om du skal overklokke eller ikke... Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 abit nf7-2.0 fremfor asus kortet når det gjelder overklokking, men asus kortet er ikke dumt det heller... Lenke til kommentar
Npt Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 hadde valgt abit kortet. Kjenner flest som er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Har ABIT NF7-S ver 2.0 8) Kun fornøyd med det i motsetning til min onkel som har ASUS kortet, jeg liker ABIT kortet bedre... Disse kortene er jo nesten identiske, så jeg ser ingen grunn til ikke å kjøpe billigere og mer overklokkingsvennlige ABIT NF7-S ver 2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå