XPUserz Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Finnes det noen bærbare maskiner ute nå med 100GB disk ? Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 nei, tror ikke det. å så vidt jeg vet så går det ikke an å sette inn mer enn en disk i en laptopp heller. hvis det hadde gått an så hadde sikkert mange hatt 120 GB på sine laptopper ja Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 en extern disk er jo en mulighet!! 250gig Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Det største for øyeblikket er vel 80GB. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 mm, største jeg har sett på<vanlige maskiner til salg er 60, men har hørt om 80 og. det begynner å ligne noe ass! jeg gleder meg til at bærbare har masse disk uten at det koster skjorta! da skal jeg kaste min stasjonære på dynga for ever! eneste grunnen jeg har den til er lagring! Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 hehe. sant nok. man kan jo koble på en ekstern disk f. eks en maxtor 200 GB til en bærbar så har man jo masse diskplass, men det er jo litt mye å dra med seg da. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Så en Toshiba med 80GB disk, men 100GB er sikkert like rundt hjørnet. Skal kjøpe meg en ny laptop når de passerer 100/120GB. Er umulig å arkivere filmer/musikk på små harddisker. Forestill en drømmelaptop med 17" Widescreen. 3,6GHz, 1GB minne og 250GB harddisk + DVD-RW da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå