fotogigen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Skarv ( ungfugl) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ville kanskje hatt 1cm mer luft på venstre side? Her er fjærdrakten helt plett fri i mine øyne.Meget bra alt i alt;) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Imponerende bra skutt! At du i tillegg har kommet så nære er nesten utrolig. Strålende komp, et vakkert bilde. Tips: Sort bakgrunn, så absolutt... Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Du verden en prektig og flott kar nydelig foto av skarven. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Skarpt og kjempefint bilde, herlige detaljer og for et blikk!! Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Meget flott. Detaljert, skarpt, god eksponering og nydelig bakgrunn. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Tusen takk for flotte kommentarer :=) (og saklig poeng giving) Lenke til kommentar
Frode Langdalen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hei. Flott nærbilde av skarven, jeg også kunne tenkt meg litt mer luft på venstrekant. Flott skarphet med fin fokus på øyet, gode detaljer i fjærdrakta, noe som ikke er alltid like enkelt på mørke fugler. Flott lys med en behagelig bakgrunn. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Flott bilde av skarveungen..skarpt som bare det, men den bikker bakover..nærmest tipper rundt..ingen fugl sitter slik..ser det jo lett på krusningene på bølgene bak . Mitt tips er å rette opp bildet betraktelig..kanskje derfor du hadde så lite å gå på til venstre ? Ellers vet jeg hvor sky disse fuglene er, så oppfatt det kun som konstruktiv kritikk..bildet er over det vanlige, kanskje 5+ , hvis mine selektive kriterier var lagt til grunn . Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Fantastisk flott - nydelig uttrykk og med veldig fine detaljer i fjørdrakten, fint lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg