Morten Ellingsen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Portett av en Svenske:) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Særdeles bra komp.Ikke mye å si på dette,så noe utfyllende kritikk blir vanskelig.Det eneste må bli fjærdrakten på brystet..og ser jo flere som får den slik,og hva det skyldes vet neimen ikke jeg;) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Særdeles bra komp.Ikke mye å si på dette,så noe utfyllende kritikk blir vanskelig.Det eneste må bli fjærdrakten på brystet..og ser jo flere som får den slik,og hva det skyldes vet neimen ikke jeg;) Kan du utdype hva du mener her JE, jeg skjønner ikke helt. Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det var da en skjønn liten en flott komp med den diagnale bjørke (?) og den flotte blå bakgrunnsfargen Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Særdeles bra komp.Ikke mye å si på dette,så noe utfyllende kritikk blir vanskelig.Det eneste må bli fjærdrakten på brystet..og ser jo flere som får den slik,og hva det skyldes vet neimen ikke jeg;) Kan du utdype hva du mener her JE, jeg skjønner ikke helt. Ja...ofte blir fjærdrakten spraglete som på ditt bilde...har da holdt dø fugl i hånden,men fjærene ser da ikke slik ut...mer som dun,og ikke negativt ment altså Her ett annet bilde fra deg: http://www.digit.no/bilde/x-factor/941244 Her er den perfekt fjærdrakten;) Endret 9. september 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Særdeles bra komp.Ikke mye å si på dette,så noe utfyllende kritikk blir vanskelig.Det eneste må bli fjærdrakten på brystet..og ser jo flere som får den slik,og hva det skyldes vet neimen ikke jeg;) Kan du utdype hva du mener her JE, jeg skjønner ikke helt. Ja...ofte blir fjærdrakten spraglete som på ditt bilde...har da holdt dø fugl i hånden,men fjærene ser da ikke slik ut...mer som dun,og ikke negativt ment altså Her ett annet bilde fra deg: http://www.digit.no/bilde/x-factor/941244 Her er den perfekt fjærdrakten;) Hmmm. Skjønner hva du mener, men eksponeringen sitter ganske bra her og jeg har ikke overskarpet bilde så jeg tror faktisk den ser sånn ut når man kommer nær nok. Bilde er tatt på litt i underkant av 3m. Uansett: Takk for konstruktiv kommentar JE, setter pris på det. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Et helt topp fuglebilde, farger, positur og uttrykk! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 skarpt og fint, god komp med naturlige farger. meget bra! hærlig å se slike flotte fugleportrett. Lenke til kommentar
Frode Langdalen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hei Morten Et nydelig portrettbilde av blåmeisen, flott komp med fin diagonal sitteplass. Utmerket skarphet der detaljene i fjærdrakta kommer veldig flott frem, på en levende fugl så er fjærdrakta slik. Naturtro fine farger mot en super bakgrunn, gir ikke så mye terningkast, men her får du en sterk femmer. God helg! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Den var berre så fin i farger og fjørdrakt--- Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Virkelig et nydelig bilde, komp, lys og farger, veldig behagelig å se på Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Tusen takk for konstruktive og hyggelige kommentarer alle sammen:) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Usedvanlig vakkert fuglebilde! Komp og lys er perfekt, god blikkontakt og en flott bakgrunn som harmonerer med og fremhever fuglen. I mine øyne kunne kanskje fuglen tålt litt mer oppskarping, men det er en smaksak og detaljene kommer uansett veldig godt frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg