Karl-Ivar Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Skarveskjær Bildet er fjernet. Beskrivelse: Er det noen som lurer på hvor skarven oppholder seg på denne tiden, så kan jeg røpe at her er han. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Dette likte jeg godt! Synes himmelen gjør mye for stemningen i bildet. Fin komp. Noen gode tips og råd har jeg nok ikke da, siden jeg faktisk liker bildet akkurat sånn som det er. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ein fin komp.-og fint lys/farger. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Dette ble jo utrolig bra Karl-Ivar, eneste jeg er usikker på er om jeg ville valgt et nærmere utsnitt. Men litt smak og behag. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Et perfekt komp, nydelige farger og dramatisk lys.... Hva mer kan mann be om Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ja dette var virkelig flott Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Dette ble jo utrolig bra Karl-Ivar, eneste jeg er usikker på er om jeg ville valgt et nærmere utsnitt. Men litt smak og behag. Godt tips, skal selvfølgelig prøve det! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 En komposisjon som gjør at du kjenner dragsuget i bølga. Ikke nok med det, du har plassert en flokk med skarv oppe på skjæret, bare for å høyne kvaliteten på komposisjonen En sterk femmer Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Fantasktisk vakkert bilde. Nydelig lys og et flott komp. Imponerende Karl Ivar. Tips: Sort bakgrunn gjør dette vakre bilde enda flottere.. Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Nydelig.... rett og slett Nydelig. og som Morten skriver, med svart bakgrunn, da blir det Nyyyyydelig Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Blir ikke lett og gi noen tips her med så mange gode tilbakemeldinger, men jeg prøver allikevel For meg så er bildet/motivet litt for mye midtstilt, litt for "ordinært". Du har faktisk et bilde her som gir en følelse av naturens ville kraft så ville utnyttet det bedre. Hvis du klipper bort omtrent 10% i bunnen og tilsvarende på venstre side så at akkurat holmen begynner i bildet "4/3 format" vil du få forsterket bølgen som løfter seg opp mot holmen/skjæret betydelig, geometrien i bilde vil også bli mer "naturlig". Dybdeskarpheten, eksponeringen fungerer, kanskje litt mye blåtone, hvitbalansen ? Endret 9. september 2011 av Nautica Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Her har du vært på rett sted til rett tid! flott! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det som trekker opp må være himmelen,og den nesten siluett av Skarven.kan ikke se noe som trekker ned her;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Dette er et naturbilde som inneholder alt man kan ønske seg - flott himmel, vakker natur og et skjær fullt av skarv - flott! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ja her går skravla ser det ut som. Et stemningsfuldt bilde med god komp og lys. Veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg