kjell_56 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Har et Canon 50 D som jeg plundrer litt med her nå. Jeg får ikke endret blenderen når den står i M. Det virker som den har låst seg helt på F16. Har jeg vært borte i noen innstillinger på kameraet som kan gjøre at den låser seg? Hjeeeelp Lenke til kommentar
egilh Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Sjekk av/på knappen, mener den har samme funksjon som på 50D'en. Den kan stilles til off, on m/lås og on. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 På-bryteren ved tommelhjulet: ikke i off, ikke i on, men vridd til streken som peker opp til tommelhjulet. Og så virker tommelhjulet igjen. Lenke til kommentar
kjell_56 Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 På-bryteren ved tommelhjulet: ikke i off, ikke i on, men vridd til streken som peker opp til tommelhjulet. Og så virker tommelhjulet igjen. Ja, så dæven Så den må alltid stå i den stillingen for å betjene F'en i M ? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ja, så dæven Så den må alltid stå i den stillingen for å betjene F'en i M ? Den må alltid stå i den stillingen for at tommelhjulet skal fungere. Lenke til kommentar
kjell_56 Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Ja, så dæven Så den må alltid stå i den stillingen for å betjene F'en i M ? Den må alltid stå i den stillingen for at tommelhjulet skal fungere. Hjertelig takk. Det må være noe meg minnebrikka mi' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå