Gå til innhold

Wargame: European Escalation Tråden

Gjest Slettet+513

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

Dette spillet har fått alt for lite oppmerksomhet. For folk som liker spill som Act Of War, R.U.S.E eller World in Conflict/CoH vil like dette spillet. :) Traileren er det ekte spillet, ikke noe juks.

Trailer:

Om Spillet:

Om spillet

Wargame: European Escalation is built around depth and reflection, the key elements of classic wargames. Above solid foundations, Eugen Systems builds an impressive list of features and enhancements in order to provide a unique and innovative gaming experience to all real-time strategy fans. Wargame: European Escalation features intense real-time battles, stunning graphics, and the amazing IRISZOOM™ system, which allows a continuous zoom from a global view of the map to the heart of the action. With real strategic gameplay, rich content, integration of EugenNet© and its numerous online services, Wargame: European Escalation will unite all the world's biggest strategy fans.

Set in the rarely explored period of 1975-1985, Wargame: European Escalation pits NATO (USA and Western Europe) against the Warsaw Pact (Soviet and Eastern European countries) in battles that explore "what could have been." The specter of nuclear warfare loomed large over the real Cold War, but this catastrophic outcome was the ultimate last resort as everyone knew that the first one to start nuclear hostilities would end up wiped out just the same. Large, armored offensives through Europe would certainly have been the core of this hypothetical war; and this is what the game's explosive campaign takes you through!

Nøkkel Elementer:

• Lead on huge maps the most intense of large-scale battles, involving hundreds of units ranging from armored tanks, helicopters, infantry, logistic vehicles, etc…
  • Iriszoom technology, which allow to display a grand visual showcase
  • In-depth, realistic strategy taking into account many parameters, such as ammunition, fuel, supply lines…
  • A modern, realistic setting, taking you through an explosive solo campaign revisiting the Cold War as it could have been if things had heated up.
  • A big multiplayer mode, served by the numerous EugenNet© services integrated in the game

Ute i November 2011.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Huff ja, slike spill får alt for lite oppmerksomhet. RUSE er et av mine favorittspill fra de senere årene, men så vidt nevnt i media. Wargame: EE får jo enda mindre oppmerksomhet, uten at jeg helt ser hvorfor. Har spilt det i 7 timer nå, og herregud, det er jo knall!

Kjøpte det for lenge siden, som et forhåndskjøp, men ikke rørt det før lørdagen som var. Har rett og slett ikke hatt særlig lyst og tid til å sette meg inn i det. Husker det var det samme med RUSE, men da jeg først ga det en sjanse ble jeg helt målbunden, og spilt det i flere døgn tilsammen. Ser ut som akkurat det samme skjer med dette spillet. Utrolig stort spill, og massevis å sette seg inn i. Kan fort bli årets rts for min del!

Men nå har jeg skrevet litt for mye, på tide å spille litt mer!

Endret av Ferb
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Eugen har veldig god support inne på forumene deres og de hører på hva spillerne ønsker seg eller hva de mener bør bli endret.

Spilte aldri RUSE, men som gammel Men of War, COH og Flaspoint/Arma spiller så er Wargame:EE ingenting annet enn fantastisk!

Eurogamer review (basert på gammel patch riktinok og uten gratis dlc)

http://www.eurogamer.net/articles/2012-04-24-wargame-european-escalation-review

Lenke til kommentar

Mhm, en utvikler jeg virkelig har fått sansen for.

Må legge til at jeg syns spillet blir bedre og bedre etterhvert som du spiller. Menyene og interfacet virket utrolig rotete og egentlig direkte dårlig i starten, men etterhvert som du venner deg til det, er det ikke så mye negativt å si om spillet!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...