Teodor1979 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Har et sykt merkelig problem på gaming-pcen min. Jeg klarer ikke å skrive @ på den. Har sjekket både Alt Gr og 2-tallet og begge virker, men ikke f... om jeg får skrevet den alfakrøllen Har prøvd å google litt, å ser noen har nevnt nvidia-hotkeys uten at jeg skjønner så mye mer, eller finner ut noe av den grunn. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 crtl+alt+2 Funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
nec134 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 legg in driverne til tastaturet på nytt... funka for meg da jeg hadde det problemet engang Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Du har ikke et slikt gaming tastatur hvor man kan slå av endel knapper da? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Er det satt opp norsk eller engelsk tastaturoppsett på maskinen? Lenke til kommentar
kjees Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Har et sykt merkelig problem på gaming-pcen min. Jeg klarer ikke å skrive @ på den. Kan noen hjelpe meg? Hold Alt knappen (nede til venstre) inne i mens du på høyre side av tastaturet taster inn tallet 64 - @BINGO! :-)) Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 legg in driverne til tastaturet på nytt... funka for meg da jeg hadde det problemet engang Er bare et billig flatt Logitech-tastatur. Har ikke drivere for det tror jeg Du har ikke et slikt gaming tastatur hvor man kan slå av endel knapper da? Nope Er det satt opp norsk eller engelsk tastaturoppsett på maskinen? Norsk, det var det første jeg sjekket Har et sykt merkelig problem på gaming-pcen min. Jeg klarer ikke å skrive @ på den. Kan noen hjelpe meg? Hold Alt knappen (nede til venstre) inne i mens du på høyre side av tastaturet taster inn tallet 64 - @BINGO! :-)) Det funket Tusen takk! Men skulle ønske jeg kunne få den gamle måten til å virke igjen også Lenke til kommentar
Festelia23 Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Alt + 64 fungerer ikke på mitt Logitech tastatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå