PC1996 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Eg har 3 hardisker på min pc, og eg har nettop instalert windows 7 på ein annen hardisk enn eg brukte før. No har eg store problemer det står att eg må formatere hardisken (som eg brukte til det gamle windows 7) men da eg formatere med programmet som følger med w7 så får eg melding om att w7 ikkje klarer og formatere hardisken. Kva skal eg gjøre? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Bruk Diskbehandling (se min signatur). Der vil du se at en av diskene står som "System". Og antagelig vil du finne at en annen disk står som "Oppstart" ("Boot" på engelsk)? Legg gjerne ut bilde av Diskbehandling. Lenke til kommentar
PC1996 Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 kor finner jeg det da fant det Lenke til kommentar
PC1996 Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Her er bilde men va skal jeg gjøre Lenke til kommentar
PC1996 Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Lagde nytt volum:) Det funket:) tusen takk:) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Du kunne slettet F, den er ikke i bruk lenger. Så sletter du G i samme slengen og lager G på nytt. Eller du kan bare velge å ikke tildele en bokstav, så slipper du å se F. Lenke til kommentar
PC1996 Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 slettet f og nå er heile hardisken kallt g det finst ikkje f :)eg slettet det som var tildeltsystemet;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå