heimsvik Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Hei jeg kjøpte meg en ny ipod touch, hadde en gammel fra før men den begynte å bli litt dårlig, men værtfall da så vil jeg legge inn noen filmer og serier men da må man jo konvertere filene, så noen som vet om et bra konverterings program som går kjapt og gjør det bra? eller er det bedere og bruke vlc, media player apper i stedet? Setter stor pris på svar, takker på forhånd Endret 9. september 2011 av heimsvik Lenke til kommentar
PC1996 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Handbrake der kan du velge ipod touch i menyen og da konenterer den til ipod touch sitt format, du kan og legge filmer i kø. http://handbrake.fr/downloads.php Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Den var litt treg til å konvertere da? men ellers takk Lenke til kommentar
PC1996 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 spørs påpcen det eg konventerer ein 720p film på 10 min med 3,3ghz prossesor Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 men har prøvd forskjellige før men husker ikke helt hva de heter men konverterte en serie på 30 min tok 12 min, pcen har 1,60 ghz, du har litt bedere men det funker jo men liker egentlig handbreak, mye du kan stille på Lenke til kommentar
PC1996 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 det finnest eit annet kallt format factory dar kan du formatere filmer og bilder til forskjellige formater:) foretrekker haandbreake sjølv men Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå