Gå til innhold

Å investere i lyd(kort), hva gir det meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som skille tungdrevne og ikke er hvor høyt de spiller på samme volum nivå. Hvis du ikke rører volumet og bytter mellom 2, så vil du høre at det er forskjell i volumet på dem.

 

Tungdrevne hodetelefoner vil f.eks. ikke få høyt nok volum fra en MP3 spiller. Noe de nok heller ikke vil fra en vanlig utgang på ett lydkort. Med en hodetelefonforsterker, eller slik utgang på ett lydkort, så vil man kunne spille høyt hvis man ønsker.

Lenke til kommentar

Da har jeg nok lettdrevne :p .

Jeg har litt problemer med å finne riktige kabler til å legge ved. Blir bestilling fra Dustinhome, og jeg trenger da en 2x RCA HAN-> 3.5 mm HUN (finner bare til 3.5mm HAN og de er 5-20m, altfor langt), og en 3.5mm->6.3mm.

Jeg er litt forvirra med dette SP2500-settet, om det er RCA eller 3.5mm tilkobling, meget varierende info jeg finner. Neon sier RCA, andre sier det følger med 3.5mm-> RCA osv osv osv :sss

 

 

Edit: Kom på etter jeg la meg at SP2500 er jo tilkoblet med RCA :) .

 

 

Edit2: Ikke finner jeg ut om det følger med kabel :s, men regner med at denne er riktig? Koster bare 20,- så kan legge den ved. Og denne ser ut til å være 6.3mm han->3.5mm hun, så en av den og :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...