Dryasanne Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Jeg har en htc sensation Jeg har installrt en mengde apps, for å teste disse. Så har jeg avinstallert de fleste. MEN app iconene forsvinner ikke v uninstall! Hvordan fjerner jeg disse? Endret 13. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har en htc sensation Jeg har installrt en mengde apps, for å teste disse. Så har jeg avinstallert de fleste. MEN app iconene forsvinner ikke v uninstall! Hvordan fjerner jeg disse? Jeg har da IPhone .... Men trur det er noe som er slikt at man kan avinstalere alt på mobilen ? . Ta backup av det først da :] ;P Lenke til kommentar
simson Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Har du prøvd å klikke på de og dra de til søpla? Alternativt å restarte telefonen? Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Merkelig. Har aldri opplevd det selv. Hvilke ikoner er det snakk om? I appdrawer eller på homescreen? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg har opplevd lignende et par ganger. Reboot av telefonen hjalp (jeg antar at det var et cache problem) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå