TukkiMukki Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Heisann! Følte det ble mye mas med den halsen min nå xD Men et par spørsmål til. Burde jeg drikke varmt eller kaldt? Er det farlig og gå lenge uten antibiotika med streptokokker? Hvordan finner legen ut om det er bakterie? Er det blodprøve inni bildet? Livredd blodprøver.. Viss du kan svare på noen av disse blir jeg evig takknemelig! Ps ; Det var litt diskusjon i den andre tråden om hvorfor jeg skulle vente til mandag. Det er rett og slett fordi ingen kan kjøre meg! Ingen er hjemme hele dagen og i kveld arrangerer de bursdag "fest" til seg selv med nærmere hundre personer. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Heisann! Følte det ble mye mas med den halsen min nå xD Men et par spørsmål til. Burde jeg drikke varmt eller kaldt? Er det farlig og gå lenge uten antibiotika med streptokokker? Hvordan finner legen ut om det er bakterie? Er det blodprøve inni bildet? Livredd blodprøver.. Viss du kan svare på noen av disse blir jeg evig takknemelig! Ps ; Det var litt diskusjon i den andre tråden om hvorfor jeg skulle vente til mandag. Det er rett og slett fordi ingen kan kjøre meg! Ingen er hjemme hele dagen og i kveld arrangerer de bursdag "fest" til seg selv med nærmere hundre personer. Kan jo ta en titt her og se om du blir noe klokere;) http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/sykdommer/streptokokkhalsinfeksjon-3475.html Endret 9. september 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå